Projekt založení nové prodejní pobočky společnosti Alois Bouchal ALBO - stolařství
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Císařová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T03:45:30Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T03:45:30Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3663
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou růstu maloobchodní společnosti, která podniká v oblasti zakázkové výroby dřevěných oken a dveří. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska, ve kterých je zdůrazněn vý-znam maloobchodu, možnosti růstu maloobchodních firem a aspekty související s otevře-ním nové maloobchodní prodejny. V praktické části práce je provedena analýza služeb a ekonomické výkonnosti šesti stávají-cích prodejen společnosti. Projektová část je zaměřena na založení nové prodejní pobočky ve vybraném regionu a obsahuje jednotlivé aspekty nutné pro realizaci projektu. |
cs |
dc.format |
92 s., 15 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1336916 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
růst
|
cs |
dc.subject |
rozšíření
|
cs |
dc.subject |
prodejna
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
growth
|
en |
dc.subject |
expansion
|
en |
dc.subject |
shop
|
en |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.title |
Projekt založení nové prodejní pobočky společnosti Alois Bouchal ALBO - stolařství |
cs |
dc.title.alternative |
Project of foundation of the new outlet subsidiary of Alois Bouchal ALBO - joinery workshop company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bouchal, Oldřich |
|
dc.date.accepted |
2007-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis dwells on problems of the growth of the retail company that does business in the field of a custom-made production of wooden doors and windows. The theoretical part deals with theoretical points in which the function of retail, possibility of growth of retail companies and aspects related to establishing new company are emphasized. In the practical part the analysis of the services and economic productivity of six existing outlets of the company is carried out. The project part focuses on foundation of the new outlet subsidiary in the chosen region and includes particular aspects that are necessary for the realization of the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5989
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account