Marketingová komunikace firmy LG Electronics CZ, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kroulíková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Slezáková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:44Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:44Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36585
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt marketingové komunikace, který firmě umožní prodat více výrobků a jméno značky se dostane do povědomí spotřebitelů. V teoretické části jsem se zaměřila na integrovanou marketingovou komunikaci, nástroje vnější marketingové komunikace, mediální plánování, značku a hodnotu značky. V analytické části popisuji marketingové prostředí firmy, hrozby a příležitosti, investice konkurence do reklamy, cíle firmy, cílové skupiny a podrobně se zaměřuji na nástroje mar-ketingové komunikace. V projektové části vycházím z pozitiv a negativ zjištěných při ana-lýze, navrhuji zlepšení marketingové komunikace obecně pro všechny druhy výrobků a podrobně jsem vypracovala projekt marketingové komunikace bílého zboží. |
|
dc.format |
107 s., 9 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
6089600 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
spotřební elektronika
|
cs |
dc.subject |
domácí spotřebiče
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
povědomí o značce
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communicatios
|
en |
dc.subject |
electronics
|
en |
dc.subject |
home appliance
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotions
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
brand awareness
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace firmy LG Electronics CZ, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of LG Electronics CZ, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vlčková, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2005-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my master thesis is to suggest a project of marketing communications that will help to increase sales and brand awareness by consumers. The theoretical part is focused on integrated marketing communications, major modes of external marketing communications, media planning, brand and brand value. The ana-lytical part describes marketing environment of the company, threats and opportunities, investments of competitors in advertising, objectives of the company, the target audience, and is focused in detail on the modes of marketing communications. The project is based on negatives and positives found in the analytical part. I suggest improvement of marketing communications for all products and describe in detail the project implementation of mar-keting communications for white goods. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1900
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account