Marketingová komunikace firmy LG Electronics CZ, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace firmy LG Electronics CZ, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kroulíková, Martina
dc.contributor.author Slezáková, Marcela
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:44Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:44Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36585
dc.description.abstract Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt marketingové komunikace, který firmě umožní prodat více výrobků a jméno značky se dostane do povědomí spotřebitelů. V teoretické části jsem se zaměřila na integrovanou marketingovou komunikaci, nástroje vnější marketingové komunikace, mediální plánování, značku a hodnotu značky. V analytické části popisuji marketingové prostředí firmy, hrozby a příležitosti, investice konkurence do reklamy, cíle firmy, cílové skupiny a podrobně se zaměřuji na nástroje mar-ketingové komunikace. V projektové části vycházím z pozitiv a negativ zjištěných při ana-lýze, navrhuji zlepšení marketingové komunikace obecně pro všechny druhy výrobků a podrobně jsem vypracovala projekt marketingové komunikace bílého zboží.
dc.format 107 s., 9 s. obr. příloh
dc.format.extent 6089600
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject spotřební elektronika cs
dc.subject domácí spotřebiče cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject povědomí o značce cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing communicatios en
dc.subject electronics en
dc.subject home appliance en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotions en
dc.subject public relations en
dc.subject brand awareness en
dc.subject marketing environment en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketingová komunikace firmy LG Electronics CZ, s.r.o.
dc.title.alternative Marketing Communications of LG Electronics CZ, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vlčková, Ilona
dc.date.accepted 2005-06-10
dc.description.abstract-translated The aim of my master thesis is to suggest a project of marketing communications that will help to increase sales and brand awareness by consumers. The theoretical part is focused on integrated marketing communications, major modes of external marketing communications, media planning, brand and brand value. The ana-lytical part describes marketing environment of the company, threats and opportunities, investments of competitors in advertising, objectives of the company, the target audience, and is focused in detail on the modes of marketing communications. The project is based on negatives and positives found in the analytical part. I suggest improvement of marketing communications for all products and describe in detail the project implementation of mar-keting communications for white goods.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1900
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account