Projekt marketingového plánu společnosti DEEP SKATE s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Skýba, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Skýbová, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:44Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:44Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36584
|
|
dc.description.abstract |
Marketingový plán, který je vytvořen pro společnost DEEP SKATE s.r.o., popisuje podnikatelské aktivity společnosti, která chce uspět na trhu se sportovní módou pro skateboarding, snowboarding a bmx. Práce popisuje různá úskalí a příležitosti tohoto trhu. Práce je rozdělena na tři části. V první část obsahuje rešerši literárních pramenů, druhá část popisuje historii společnosti a její podnikatelské aktivity. Třetí část se analyzuje prostředí, ve kterém společnost podniká a definuje její silné a slabé stránky. V poslední části jsou stanoveny cíle společnosti a určeny strategie, jak cílů dosáhnout. Dále jsou zde stanoveny programové aktivity s časovým plánem jejich počátku a konce. Dále jsou v této části popsány systémy kontroly. |
|
dc.format |
86 s. |
|
dc.format.extent |
425603 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
DEEP SKATE
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketingový
|
cs |
dc.subject |
Plán
|
cs |
dc.subject |
Projekt
|
cs |
dc.subject |
Společnost
|
cs |
dc.subject |
DEEP SKATE
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Plan
|
en |
dc.subject |
Project
|
en |
dc.subject |
Company
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu společnosti DEEP SKATE s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of marketing plan for DEEP SKATE s.r.o. company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Glogar, Alois |
|
dc.date.accepted |
2005-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
Marketing plan for DEEP SKATE s.r.o. describe the business activities of this company which pursuit of prosperity on the specific market of sport fashion for skateboarding, snowboarding and bmx. There are described the various problems and opportunities on this market. Diploma work is divided into the four parts. In the first parts there is a summary of literature sources. The second part describe the history of the company and its business activities. The third part analyse surrounding of business and give a definition of its strong and weaknesses. In the last part there are set the targets of the company and definite the strategies how to approach the targets. There are set the programs activities with the timelines of its starting and finishing. And following there are described the systems of controlling. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1899
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account