Projekt integrované public relations Celní správy ČR v územní působnosti Zlínského kraje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Pagáč, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:42Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:42Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36567
|
|
dc.description.abstract |
Nutnou podmínkou úspěchu každé organizace je i dobře zvládnutá public realtions. Je zřejmé, že bez znalosti technik PR a způsobu jejich optimální aplikace již nelze v silné konkurenci uspět. Analýzou současných poměrů Celní správy ČR byly nalézány doposud málo využívané příležitosti v oblasti public relations a to u nejnižší organizační struktury, u celních úřadů. Projekt tuto příležitost řeší a předkládá celním úřadům Zlínského kraje vizi: jak a proč je vhodné v dané věci postupovat společně, jak si vytvořit ve svém oboru konkurenční výhodu a jakou měrou by to mohlo přispět k dalšímu rozvoji zahraničního obchodu a souvisejících aktivit ve Zlínském kraji. |
|
dc.format |
84 s. |
|
dc.format.extent |
729584 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Vztahy s veřejností
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
nové kompetence
|
cs |
dc.subject |
nové příležitosti
|
cs |
dc.subject |
zahraniční obchod
|
cs |
dc.subject |
PUBLIC RELATIONS
|
en |
dc.subject |
TARGET GROUPS
|
en |
dc.subject |
BENEFIT OF COMPETITIVE
|
en |
dc.subject |
NEW QUALIFICATIONS
|
en |
dc.subject |
NEW OPPORTUNITIES
|
en |
dc.subject |
EXTERNAL TRADE
|
en |
dc.title |
Projekt integrované public relations Celní správy ČR v územní působnosti Zlínského kraje |
|
dc.title.alternative |
Project of integrated public relations of customs management of the czech republic in the territory of zlin region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2005-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
A good managed Public Relations (PR) is a necessary condition for every organization. It is obvious that we can not succeed in a strong competing business without a good knowledge of PR techniques and the way of their optimal application. By the analysis of a contemporary ratios in the Administration of customs of the Czech Republic have been found to date only few exploited opportunities in the lowest organisational structures - in the customs. This project is dealing with this opportunities and is laying a vision before the County of Zlin - how and why is it suitable to move along in this case together, how to create a benefit of competitive conduct in one´s section and what kind of rate would contribute to the further development of external trade and incidental activities in the County of Zlín. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1882
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account