Projekt optimalizace řízení organizace na základě zákaznického auditu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Briš, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Mucha, Vladimír
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:41Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:41Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36563
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracovat projekt Optimalizace řízení organizace na základě zákaznického auditu. Práce je rozdělena na čtyři základní části. První část práce, teoretická, je tvořena literární základnou managementu kvality. V druhé části diplomové práce je představena firma SVITAP J.H.J. spol. s r. o. se zaměřením na provoz FVKG Filtry. Třetí část práce obsahuje analytické zhodnocení současného stavu provozu FVKG Filtry založené na zákaznickém auditu. Ve čtvrté části práce je zpracován Projekt optimalizace řízení organizace na základě zákaznického auditu. Projektová část obsahuje také verifikaci navržených řešení a zhodnocení nákladů a přínosů jednotlivých opatření. |
|
dc.format |
54 s. , 27 s. příloh |
|
dc.format.extent |
4923120 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
ISO
|
cs |
dc.subject |
řízení jakosti
|
cs |
dc.subject |
jakost
|
cs |
dc.subject |
audit
|
cs |
dc.subject |
řízení organizace
|
cs |
dc.subject |
ISO
|
en |
dc.subject |
quality management
|
en |
dc.subject |
audit
|
en |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.subject |
organization control
|
en |
dc.title |
Projekt optimalizace řízení organizace na základě zákaznického auditu |
|
dc.title.alternative |
Optimalization project of operating organization based on a customer audit |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Popelková, Radka |
|
dc.date.accepted |
2005-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of my Master thesis was work up the Optimalization project of operating organization based on the customer audit. This work is diveded into four main parts. The first theoretical part of my Master thesis contains the fundamentary literary base of management quality. In the second part is introduced the firm SVITAP J.H.J. Ltd. with the basic sight of the operating FVKG Filters. In the third part is worked up the analyses of the present situation at the operating FVKG Filters based on the customer audit. In the fourth part of this Master thesis is worked up the Optimalization project of operating organization based on the customer audit. The project part includes the verification of suggest solving and the evaluation of costs and revenues of each action. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1878
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account