Projekt marketingové komunikace firmy AVEX TRADE, spol. s r.o
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Komínková, Miroslava
|
|
dc.contributor.author |
Matulaj, David
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:41Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:28Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36560
|
|
dc.description.abstract |
Téma této diplomové práce je projekt marketingové komunikace firmy Avex Trade, spol. s r.o. V teoretické části je podrobně rozebrána marketingová komunikace, marketing na mezipodnikových trzích a mezinárodní marketingová komunikace. Obsahem praktické části jsou představení Avex Trade a výrobního programu, analýza marketingové komunikace v letech 2000 až 2004, SWOT analýza firmy i marketingové komunikace, interview a hodnocení organizace z pohledu zákazníků. Náplní projektové části jsou návrh marketingové komunikace, příprava realizace, finanční náklady na projekt a možná rizika a problémy při aplikaci projektu do praxe. |
|
dc.format |
75 |
|
dc.format.extent |
8231749 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015 |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
international
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace firmy AVEX TRADE, spol. s r.o |
|
dc.title.alternative |
Marketing communication project of company AVEX TRADE, spol. s r.o |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2005-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this Master thesis is Marketing communication project of Avex Trade, spol. s. r. o. In the theoretical part you can find what is marketing communication in detail, business to business marketing and international marketing communication. Abstract of the practical part contains information about Avex Trade, its production programme, analysis of marketing communication since 2000 till 2004, SWOT analysis of company and marketing communication, interview and evaluation of organization from customer point of view. Project part contains proposal of marketing communication, preparation of realisation and possible risks and problems, which can occur by project application into practice. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1875
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account