Projekt marketingové komunikace Pedagogického centra Praha
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hašková, Ladislava
|
|
dc.contributor.author |
Matoušková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:41Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:41Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36559
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace Pedagogického centra Praha a na základě zjištěných skutečností navrhnout projekt, který by danou komunikaci zlepšil a zefektivnil. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny z oblasti neziskových organizací, marketingu vzdělávacích služeb, marketingové komunikace, SWOT analýzy a marketingového výzkumu. V analytické části je představeno Pedagogické centrum Praha včetně jeho činností, provedena analýza konkurence, stávajících marketingových komunikačních aktivit a analýza vnímání marketingové komunikace zákazníky. Na základě zjištěných skutečností je v projektové části zpracován projekt „Integrovaná marketingová komunikace'' včetně časového harmonogramu, finančního a personálního zabezpečení. Součástí projektu je zmínění rizik realizace projektu a alternativy jeho financování. |
|
dc.format |
83 s., 11 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
9388674 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Centra
|
cs |
dc.subject |
Diplomová
|
cs |
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketingové
|
cs |
dc.subject |
Pedagogického
|
cs |
dc.subject |
Práce
|
cs |
dc.subject |
Praha
|
cs |
dc.subject |
Projekt
|
cs |
dc.subject |
Centre
|
en |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
Diploma
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Pedagogical
|
en |
dc.subject |
Prague
|
en |
dc.subject |
Project
|
en |
dc.subject |
Thesis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace Pedagogického centra Praha |
|
dc.title.alternative |
Marketing communication project of Pedagogical centre Prague |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mikuláštík, Milan |
|
dc.date.accepted |
2005-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of diploma thesis is to analyse current marketing communication of Pedagogical centre Prague and to create a project to improve marketing communication and make it more effective. Diploma thesis is divided into three parts – theoretical, analytical and project part. In the theoretical part I have described information, which I have obtained by studying literacy source about non-profit organisations, educational servises marketing, marketing communication, SWOT analysis and marketing research. In the analytical part I have introduced Pedagogical centre Prague, I have analysed competition, and marketing communication. On the basis of obtained information I have created the project „Integrated marketing communication'' complete with time schedule, financial and personnel provision. I have mentioned risk of project realization and alternative ways of project funding. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1874
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account