Projekt marketingové komunikace Pedagogického centra Praha

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Pedagogického centra Praha

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hašková, Ladislava
dc.contributor.author Matoušková, Kateřina
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:41Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:41Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36559
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace Pedagogického centra Praha a na základě zjištěných skutečností navrhnout projekt, který by danou komunikaci zlepšil a zefektivnil. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny z oblasti neziskových organizací, marketingu vzdělávacích služeb, marketingové komunikace, SWOT analýzy a marketingového výzkumu. V analytické části je představeno Pedagogické centrum Praha včetně jeho činností, provedena analýza konkurence, stávajících marketingových komunikačních aktivit a analýza vnímání marketingové komunikace zákazníky. Na základě zjištěných skutečností je v projektové části zpracován projekt „Integrovaná marketingová komunikace'' včetně časového harmonogramu, finančního a personálního zabezpečení. Součástí projektu je zmínění rizik realizace projektu a alternativy jeho financování.
dc.format 83 s., 11 s. obr. příloh
dc.format.extent 9388674
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Centra cs
dc.subject Diplomová cs
dc.subject Komunikace cs
dc.subject Marketingové cs
dc.subject Pedagogického cs
dc.subject Práce cs
dc.subject Praha cs
dc.subject Projekt cs
dc.subject Centre en
dc.subject Communication en
dc.subject Diploma en
dc.subject Marketing en
dc.subject Pedagogical en
dc.subject Prague en
dc.subject Project en
dc.subject Thesis en
dc.title Projekt marketingové komunikace Pedagogického centra Praha
dc.title.alternative Marketing communication project of Pedagogical centre Prague
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mikuláštík, Milan
dc.date.accepted 2005-06-09
dc.description.abstract-translated The aim of diploma thesis is to analyse current marketing communication of Pedagogical centre Prague and to create a project to improve marketing communication and make it more effective. Diploma thesis is divided into three parts – theoretical, analytical and project part. In the theoretical part I have described information, which I have obtained by studying literacy source about non-profit organisations, educational servises marketing, marketing communication, SWOT analysis and marketing research. In the analytical part I have introduced Pedagogical centre Prague, I have analysed competition, and marketing communication. On the basis of obtained information I have created the project „Integrated marketing communication'' complete with time schedule, financial and personnel provision. I have mentioned risk of project realization and alternative ways of project funding.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1874
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account