Projekt rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Veselí nad Moravou
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Porvazník, Ján
|
|
dc.contributor.author |
Kostelanská, Olga
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:39Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:39Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36541
|
|
dc.description.abstract |
V první části diplomové práce se obeznámíte s poznatky z marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu, s funkcí regionální politiky v ČR a v EU, se současnou situací cestovního ruchu v ČR a s opatřeními nutnými pro rozvoj cestovního ruchu v ČR.Mikroregion Veselsko je analyzován pomocí lokalizačních a realizačních faktorů, podle vypočítaných ukazatelů rekreačního potenciálu oblasti a podle mínění dotazovaných subjektů.V praktické části jsou zpracovány marketingové, manažerské a ekonomické aktivity, které by měly vést k rozvoji cestovního ruchu v dané oblasti.Například jsou to tyto aktivity: lepší prezentace oblasti, vytvoření systému řízení cestovního ruchu v oblasti, zvýšení zájmu obyvatelstva a podnikatelů o cestovní ruch, zaměření na cílové skupiny turistů, tvorba turistických programů, dobudování turistické infrastruktury... |
|
dc.format |
82 s., 17 s. příloh |
|
dc.format.extent |
2630721 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
rozvoj
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
regionalistika
|
cs |
dc.subject |
regionální politika
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.subject |
tourism marketing
|
en |
dc.subject |
regional policy
|
en |
dc.title |
Projekt rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Veselí nad Moravou |
|
dc.title.alternative |
Project of Tourism Development in Mikroregion Veseli nad Moravou |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Grestberger, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2005-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the first part of this work is knowledge of servis marketing, tourism marketing and function of regional policy in the Czech Republic and in EU.Here is information about current situation of tourism in the CR and provision for tourism development in the Czech Republic. Microregion Veseli nad Moravou was analysed by means of located and realized factors. In the practic part was worked marketing, management and economics activities for the future development of tourism in microregion Veseli nad Moravou. These activities are for example: better propagation of area, to create management of tourism in area, to create tourits programm, to build infrastruktur of tourism... |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1855
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account