Projekt systému marketingového plánování na základě marketingového auditu ve firmě ALIUD PHARMA CZ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt systému marketingového plánování na základě marketingového auditu ve firmě ALIUD PHARMA CZ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Münster, Jaromír
dc.contributor.author Konečná, Hana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:38Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:28Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36539
dc.description.abstract Projekt systému marketingového plánování firmy ALIUD PHARMA CZ, farmaceutické firmy prodávající na českém trhu léky. Při zpracování projektu jsem nejdříve prostudovala teoretické prameny - stěžejní byl Philip Kotler, poté jsem zanalyzovala činnost firmy ALIUD PHARMA CZ, podrobila jsem ji marketingovému auditu, ve kterém jsem se zaměřila zejména na oblast plánování. Poté jsem navrhla systém marketingového plánování, který vychází z business plánu firmy, zahrnuje v sobě detailní plánování marketingu po jedntolivých produktech firmy.
dc.format 70 s., 3 s. příloh
dc.format.extent 1077164
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
dc.subject Marketingový plán cs
dc.subject plán cs
dc.subject cíl cs
dc.subject produkt cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový audit cs
dc.subject plán prodejů cs
dc.subject produktové portfolio cs
dc.subject náklady - marketingové cs
dc.subject nemarketingové a personální cs
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject produktový plán cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject cena cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject akční plán cs
dc.subject klíčové faktory cs
dc.subject marketing planning en
dc.subject budget en
dc.subject target en
dc.subject product en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing audit en
dc.subject sales plan en
dc.subject product portfolio en
dc.subject cost - marketint en
dc.subject non-marketing en
dc.subject personal en
dc.subject market analysis en
dc.subject product plan en
dc.subject situation analysis en
dc.subject price en
dc.subject competitors analysis en
dc.subject promotional strategy en
dc.subject key factors en
dc.title Projekt systému marketingového plánování na základě marketingového auditu ve firmě ALIUD PHARMA CZ
dc.title.alternative Project of system marketing planning on the basis marketing audit in the company ALIUD PHARMA CZ
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Glogar, Alois
dc.date.accepted 2005-06-08
dc.description.abstract-translated System of project marketing planning in the company ALIUD PHARMA CZ, the pharmaceutical firm selling on Czech market pharmaceuticals. At first I perused theoretic sources - pivotal was Philip Kotler, after it I analysed marketing activity of company ALIUD PHARMA CZ, than I disposed marketing audit, in which I focused especially on marketing planning. After it I suggested a system of marketing planning, which result from business plan of the company and includes detailed marketing planning by the all products of the company.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1853
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account