Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrazdilová Bočková, Kateřina
dc.contributor.author Kadlčková, Blanka
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:38Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:28Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36537
dc.description.abstract Hlavním cílem této diplomové práce je zpracování projektu strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. Velká nad Veličkou prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G. V teoretické části práce budou zhodnoceny literární prameny zaměřené na inovace, inovační organizaci, inovační proces, budou vysvětleny otázky řízení technických inovací a definován inovační projekt a jeho řízení. V analytické části bude zhodnocen současný stav společnosti a její připravenost na realizaci inovačního projektu, finanční analýza a dalším krokem bude rovněž analýza podnikatelského prostředí, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza klíčových faktorů úspěchu organizace a následná SWOT analýza. V projektové části se zaměřím na zpracování inovačního projektu výrobkové inovace Armatex G a na předložení dat potvrzujících předpoklady a dopady projektového řešení.
dc.format 83 s., 17 s. obr.příloh.
dc.format.extent 1724689
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007
dc.subject projekt cs
dc.subject výrobková inovace cs
dc.subject firma cs
dc.subject strategický rozvoj cs
dc.subject project en
dc.subject product inovation en
dc.subject company en
dc.subject strategic development en
dc.title Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G
dc.title.alternative Project of Strategic Development company Kordarna, a.s. by Product Inovation Armatex G
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Benda, Ivo
dc.date.accepted 2005-06-08
dc.description.abstract-translated The main target of this diploma work is to execute the project of strategic development in company Kordarna, a.s.. by means of product innovation of Armatex G. In the theoretical part are evaluate the literary sources which are intent on the innovations, innovated organization, the process of innovation, the questions are explain and define the project of innovation and its proceeding. In he analytic part is evaluate contemporary condition of the company and its readiness to realization of the innovation project, financial analysis and next part will be the analysis of entrepreneurial milieu, 5F analysis, Analysis Of Critical Success Factors. The project part will be concentrated to execution of product innovation of Armatex G and on presentation the dates which confirmed the presumption of effects on the method of solution.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1851
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account