dc.contributor.advisor |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Kadlčková, Blanka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:38Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:28Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36537
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této diplomové práce je zpracování projektu strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. Velká nad Veličkou prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G. V teoretické části práce budou zhodnoceny literární prameny zaměřené na inovace, inovační organizaci, inovační proces, budou vysvětleny otázky řízení technických inovací a definován inovační projekt a jeho řízení. V analytické části bude zhodnocen současný stav společnosti a její připravenost na realizaci inovačního projektu, finanční analýza a dalším krokem bude rovněž analýza podnikatelského prostředí, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza klíčových faktorů úspěchu organizace a následná SWOT analýza. V projektové části se zaměřím na zpracování inovačního projektu výrobkové inovace Armatex G a na předložení dat potvrzujících předpoklady a dopady projektového řešení. |
|
dc.format |
83 s., 17 s. obr.příloh. |
|
dc.format.extent |
1724689 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007 |
|
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
výrobková inovace
|
cs |
dc.subject |
firma
|
cs |
dc.subject |
strategický rozvoj
|
cs |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
product inovation
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
strategic development
|
en |
dc.title |
Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G |
|
dc.title.alternative |
Project of Strategic Development company Kordarna, a.s. by Product Inovation Armatex G |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benda, Ivo |
|
dc.date.accepted |
2005-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main target of this diploma work is to execute the project of strategic development in company Kordarna, a.s.. by means of product innovation of Armatex G. In the theoretical part are evaluate the literary sources which are intent on the innovations, innovated organization, the process of innovation, the questions are explain and define the project of innovation and its proceeding. In he analytic part is evaluate contemporary condition of the company and its readiness to realization of the innovation project, financial analysis and next part will be the analysis of entrepreneurial milieu, 5F analysis, Analysis Of Critical Success Factors. The project part will be concentrated to execution of product innovation of Armatex G and on presentation the dates which confirmed the presumption of effects on the method of solution. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1851
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|