Projekt marketingové komunikace pro podporu zvýšení exportu ve společnosti Papcel a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pavlíková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Janoušek, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:38Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:38Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36534
|
|
dc.description.abstract |
Firma Papcel je strojírenským výrobcem se specializací na výrobu strojů a zařízení pro papírenský průmysl. Tržní prostředí se neustále mění a rozvíjí, k čemuž je potřeba přizpůsobit volbu vhodného marketingového plánu. Cílem mojí DP je zpracovat ideový projekt marketingové komunikace, který bude sloužit jako podklad při tvorbě konkrétního plánu pro další období. Součástí projektu bude stanovení výše nákladů potřebných při realizaci projektu, včetně možnosti využití rozvojových dotačních programů MPO. |
|
dc.format |
77 s. |
|
dc.format.extent |
716482 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace pro podporu zvýšení exportu ve společnosti Papcel a.s. |
|
dc.title.alternative |
Project of the marketing communication to promote of export of the Papcel company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2005-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The firm Papcel is a engineering producer with specialization on paper industry. The market place is always changed and developed. So, marketing plan is necessary adjust to these implications. A target of my diploma work is a creation of idea project of marketing communication for the firm, which it will used as a material for creation a particular marketing plan. In the project I could illustrate occasion of use a developing grants from Ministry of industry and trade of the Czech republic. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1848
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account