Projekt marketingové komunikace pro podporu zvýšení exportu ve společnosti Papcel a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro podporu zvýšení exportu ve společnosti Papcel a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlíková, Martina
dc.contributor.author Janoušek, Milan
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:38Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:38Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36534
dc.description.abstract Firma Papcel je strojírenským výrobcem se specializací na výrobu strojů a zařízení pro papírenský průmysl. Tržní prostředí se neustále mění a rozvíjí, k čemuž je potřeba přizpůsobit volbu vhodného marketingového plánu. Cílem mojí DP je zpracovat ideový projekt marketingové komunikace, který bude sloužit jako podklad při tvorbě konkrétního plánu pro další období. Součástí projektu bude stanovení výše nákladů potřebných při realizaci projektu, včetně možnosti využití rozvojových dotačních programů MPO.
dc.format 77 s.
dc.format.extent 716482
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace pro podporu zvýšení exportu ve společnosti Papcel a.s.
dc.title.alternative Project of the marketing communication to promote of export of the Papcel company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2005-06-08
dc.description.abstract-translated The firm Papcel is a engineering producer with specialization on paper industry. The market place is always changed and developed. So, marketing plan is necessary adjust to these implications. A target of my diploma work is a creation of idea project of marketing communication for the firm, which it will used as a material for creation a particular marketing plan. In the project I could illustrate occasion of use a developing grants from Ministry of industry and trade of the Czech republic.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1848
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account