Projekt podpory prodeje ve značkových prodejnách Oskar Mobil a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt podpory prodeje ve značkových prodejnách Oskar Mobil a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pivodová, Eva
dc.contributor.author Bubeníková, Gabriela
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:36Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:36Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36522
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je navržení projektu podpory prodeje ve značkových prodejnách Oskar Mobil a.s. se zaměřením na zvýšení prodejů nabízených výrobků a služeb. V teoretické části charakterizuji prvek marketingové komunikace - podporu prodeje a její jednotlivé nástroje. Cílem analytické části je zmapování situace na mobilním trhu v ČR a podrobná analýza značkových prodejen Oskar a jednotlivých nástrojů podpory prodeje zde využívaných. V projektové části vycházím z pozitiv a negativ zjištěných při analýze, navrhuji provést komplexní marketingový výzkum spokojenosti spotřebitelů s nástroji podpory prodeje využívanými ve značkových prodejnách.
dc.format 89 s., 7 s. s obr. přiloh.
dc.format.extent 5336493
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Oskar Mobil cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject značkové prodejny cs
dc.subject mobilni trh cs
dc.subject mobilní komunikace cs
dc.subject podpora v místě prodeje cs
dc.subject mobilní operátor cs
dc.subject SMS cs
dc.subject marketingovy výzkum cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject tištěné materiály cs
dc.subject mobile communications en
dc.subject hand set en
dc.subject mobile phone en
dc.subject marketing communications en
dc.subject high-street outlets en
dc.subject sales promotion support en
dc.subject telecommunications market en
dc.subject market research en
dc.subject Czech mobile market en
dc.subject WAP en
dc.subject short message service en
dc.title Projekt podpory prodeje ve značkových prodejnách Oskar Mobil a.s.
dc.title.alternative Sales promotin in Oskar Mobil's high-street retail outlets
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ševčíková, Lenka
dc.date.accepted 2005-06-08
dc.description.abstract-translated The aim of Master thesis is to propose a sales promotion support project for Oskar Mobil's high-street retail outlets with a special focus on increasing the sales of the products and services it offers. In the theoretical part, I characterize the marketing communications component - sales promotion support and its individual tools. The aim of the analytical part is to chart the current situation of the Czech telecommunications market and give a detailed analysis of Oskar's high street retail outlets, as well as the individual sales promotion support tools used in them. In the project part of the thesis, I juxtapose the pro's and con's from the analysis and propose a detailed market research of customers' contentment, in terms of effectiveness and the actual impact of the various sales promotion support tools used within Oskar's high street retail outlets.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1834
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account