Projekt marketingové komunikace značky Continental jako oficiálního partnera mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006 v regionu East Europe
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pančochová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Kučera, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:34Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:28Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36507
|
|
dc.description.abstract |
Diplomový projekt marketingové komunikace značky Continental v regionu East Europe popisuje vytváření marketingových aktivit ve spojení se světovou událostí, Mistrovstvím světa ve fotbale 2006. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních poznatků. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou značky, současnými komunikačními aktivitami a projektem marketingové komunikace značky Continental. Projekt marketingové komunikace značky Continental představuje navrhované marketingové aktivity, jejichž cílem je dosažení požadovaných cílů. |
|
dc.format |
87 |
|
dc.format.extent |
3224184 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
fotbal
|
cs |
dc.subject |
FIFA
|
cs |
dc.subject |
Continental
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
football
|
en |
dc.subject |
FIFA
|
en |
dc.subject |
Continental
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace značky Continental jako oficiálního partnera mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006 v regionu East Europe |
|
dc.title.alternative |
Marketing communication of brand Continental as the official partner of FIFA 2006 World Cup for the region East Europe |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2005-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma project of marketing communication of Continental brand in East Europe region describes development of marketing activities connected with worldwide official partnership, with FIFA World Cup{\rm^{^{TM}}}. Diploma work is divided into two basic parts. There is a study of literary knowledge in theoretical part. The second part, the practical one, is focused to the brand analyses, present communication activities and to the project of marketing communication of Continental brand. Marketing communication project is introducing proposed marketing activities in order to achieve required goals. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1818
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account