Projekt marketingové komunikace značky Continental jako oficiálního partnera mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006 v regionu East Europe

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace značky Continental jako oficiálního partnera mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006 v regionu East Europe

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pančochová, Magda
dc.contributor.author Kučera, Karel
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:34Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:28Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36507
dc.description.abstract Diplomový projekt marketingové komunikace značky Continental v regionu East Europe popisuje vytváření marketingových aktivit ve spojení se světovou událostí, Mistrovstvím světa ve fotbale 2006. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních poznatků. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou značky, současnými komunikačními aktivitami a projektem marketingové komunikace značky Continental. Projekt marketingové komunikace značky Continental představuje navrhované marketingové aktivity, jejichž cílem je dosažení požadovaných cílů.
dc.format 87
dc.format.extent 3224184
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject fotbal cs
dc.subject FIFA cs
dc.subject Continental cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject football en
dc.subject FIFA en
dc.subject Continental en
dc.subject brand en
dc.title Projekt marketingové komunikace značky Continental jako oficiálního partnera mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006 v regionu East Europe
dc.title.alternative Marketing communication of brand Continental as the official partner of FIFA 2006 World Cup for the region East Europe
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2005-06-08
dc.description.abstract-translated Diploma project of marketing communication of Continental brand in East Europe region describes development of marketing activities connected with worldwide official partnership, with FIFA World Cup{\rm^{^{TM}}}. Diploma work is divided into two basic parts. There is a study of literary knowledge in theoretical part. The second part, the practical one, is focused to the brand analyses, present communication activities and to the project of marketing communication of Continental brand. Marketing communication project is introducing proposed marketing activities in order to achieve required goals.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1818
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account