Analýza konkurenční schopnosti firmy FIMES, a.s. na českém trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juřičková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Janíková, Darina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:26Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:28Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36445
|
|
dc.description.abstract |
Ve své práci se zabývám konkurenční schopností firmy na českém trhu. Schopnost udržet se na trhu vyžaduje umění správně reagovat na neustálé změny. K formulování úspěšného strategického plánu potřebuje management znát co nejlépe pozici své organizace v okolním prostředí a stav jejích vnitřních organizačních prvků. Za tímto účelem provádím externí a interní analýzu organizace. Zaměřuji se na analýzu konkurenčního postavení firmy, včetně rozboru firemních kritických faktorů. Na základě zpracované analýzy hodnotím současné postavení firmy a navrhuji závěrečná doporučení pro zlepšení její konkurenční pozice na trhu. |
|
dc.format |
62 s., 12 s. příloh |
|
dc.format.extent |
372803 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2015 |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční schopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
externí analýza podniku
|
cs |
dc.subject |
interní analýza podniku
|
cs |
dc.subject |
strategie podniku
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitive ability
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
external analysis of company
|
en |
dc.subject |
internal analysis of company
|
en |
dc.subject |
company's strategy
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenční schopnosti firmy FIMES, a.s. na českém trhu |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the competitive ability of FIMES, a.s. company on the Czech market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrazdilová Bočková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2005-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
I deal with the competitive ability of the company on the Czech market in my thesis. This ability requires the efficiency of reacting well to permanent changes. The management needs to know at full fart the position of the company surroundings and the state of its internal organizational elements for the strategic plan forming. For this purpose I make external and internal analysis of the company. I focus to competitive advantage analysis of the company including the analysis of the critical success factors. On the basis of the made analysis I value the present position of the company and propose the final recommendation for the improvement of its competitive position on the market. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1749
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account