Analýza konkurenční schopnosti firmy FIMES, a.s. na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenční schopnosti firmy FIMES, a.s. na českém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juřičková, Eva
dc.contributor.author Janíková, Darina
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:26Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:28Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36445
dc.description.abstract Ve své práci se zabývám konkurenční schopností firmy na českém trhu. Schopnost udržet se na trhu vyžaduje umění správně reagovat na neustálé změny. K formulování úspěšného strategického plánu potřebuje management znát co nejlépe pozici své organizace v okolním prostředí a stav jejích vnitřních organizačních prvků. Za tímto účelem provádím externí a interní analýzu organizace. Zaměřuji se na analýzu konkurenčního postavení firmy, včetně rozboru firemních kritických faktorů. Na základě zpracované analýzy hodnotím současné postavení firmy a navrhuji závěrečná doporučení pro zlepšení její konkurenční pozice na trhu.
dc.format 62 s., 12 s. příloh
dc.format.extent 372803
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2015
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční schopnost cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject trh cs
dc.subject externí analýza podniku cs
dc.subject interní analýza podniku cs
dc.subject strategie podniku cs
dc.subject competition en
dc.subject competitive ability en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject market en
dc.subject external analysis of company en
dc.subject internal analysis of company en
dc.subject company's strategy en
dc.title Analýza konkurenční schopnosti firmy FIMES, a.s. na českém trhu
dc.title.alternative Analysis of the competitive ability of FIMES, a.s. company on the Czech market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrazdilová Bočková, Kateřina
dc.date.accepted 2005-06-14
dc.description.abstract-translated I deal with the competitive ability of the company on the Czech market in my thesis. This ability requires the efficiency of reacting well to permanent changes. The management needs to know at full fart the position of the company surroundings and the state of its internal organizational elements for the strategic plan forming. For this purpose I make external and internal analysis of the company. I focus to competitive advantage analysis of the company including the analysis of the critical success factors. On the basis of the made analysis I value the present position of the company and propose the final recommendation for the improvement of its competitive position on the market.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1749
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account