Analýza finančního řízení firmy OK-puls, s.r.o. s akcentem na budování vztahů se zákazníky a jejich rozvoj v časovém horizontu 2005 - 2010
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Glombová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:25Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:28Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36431
|
|
dc.description.abstract |
Má bakalářská práce je zaměřena hlavně na analýzu finančního řízení firmy OK - puls, s. r. o. Firma OK - puls, s. r. o. potřebuje zhodnotit vztahy se zákazníky a navrhnout inovace na jejich zlepšení do budoucna, tedy v časovém horizontu let 2005 - 2010. Řízení vztahu se zákazníky je podstatné pro budoucí vývoj firmy, co se týče finanční stránky i postavení na trhu. V bakalářské práci se pokusím nastínit současnou situaci jak finančního řízení, tak řízení vztahu se zákazníky. Budování vztahu se zákazníky je pro tuto firmu podstatné, protože její finanční postavení se odvíjí od počtu uzavřených zakázek. Proto se na závěr mé práce zaměřím na inovaci, která bude navrhovat zavedení CRM ve firmě OK – puls, s. r. o. |
|
dc.format |
76 s., 47 s. příloh |
|
dc.format.extent |
761942 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2010 |
|
dc.subject |
Analýza
|
cs |
dc.subject |
finanční řízení
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
inovace
|
cs |
dc.subject |
rozvoj
|
cs |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
financial management
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
improve
|
en |
dc.subject |
relationship
|
en |
dc.title |
Analýza finančního řízení firmy OK-puls, s.r.o. s akcentem na budování vztahů se zákazníky a jejich rozvoj v časovém horizontu 2005 - 2010 |
|
dc.title.alternative |
Analysis of financial management of the company OK - puls ltd with the focus on customer relationship and its development in the time frame 2005-2010 |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hromková, Ludmila |
|
dc.date.accepted |
2005-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor work deals with the analysis of financial managament of the OK - puls company. The company needs to eveluate customer relationships in order to improve them for the future development in the time frame 2005-2010. Managing of relations with customers is significant for future development of the company and for its position on the market. In my diploma work I would try to describe current situation in financial management and also management of relations with customers. Developing of relations with customers is significant for this company because its financial status is depending on amount of contracts made. Therefore I will concentrate on innovation in the last part of my work - implementation of CRM in firm OK-Puls, s.r.o. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1730
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account