Analýza finančního řízení firmy OK-puls, s.r.o. s akcentem na budování vztahů se zákazníky a jejich rozvoj v časovém horizontu 2005 - 2010

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza finančního řízení firmy OK-puls, s.r.o. s akcentem na budování vztahů se zákazníky a jejich rozvoj v časovém horizontu 2005 - 2010

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrazdilová Bočková, Kateřina
dc.contributor.author Glombová, Ivana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:25Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:28Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36431
dc.description.abstract Má bakalářská práce je zaměřena hlavně na analýzu finančního řízení firmy OK - puls, s. r. o. Firma OK - puls, s. r. o. potřebuje zhodnotit vztahy se zákazníky a navrhnout inovace na jejich zlepšení do budoucna, tedy v časovém horizontu let 2005 - 2010. Řízení vztahu se zákazníky je podstatné pro budoucí vývoj firmy, co se týče finanční stránky i postavení na trhu. V bakalářské práci se pokusím nastínit současnou situaci jak finančního řízení, tak řízení vztahu se zákazníky. Budování vztahu se zákazníky je pro tuto firmu podstatné, protože její finanční postavení se odvíjí od počtu uzavřených zakázek. Proto se na závěr mé práce zaměřím na inovaci, která bude navrhovat zavedení CRM ve firmě OK – puls, s. r. o.
dc.format 76 s., 47 s. příloh
dc.format.extent 761942
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2010
dc.subject Analýza cs
dc.subject finanční řízení cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject inovace cs
dc.subject rozvoj cs
dc.subject Analysis en
dc.subject financial management en
dc.subject customers en
dc.subject improve en
dc.subject relationship en
dc.title Analýza finančního řízení firmy OK-puls, s.r.o. s akcentem na budování vztahů se zákazníky a jejich rozvoj v časovém horizontu 2005 - 2010
dc.title.alternative Analysis of financial management of the company OK - puls ltd with the focus on customer relationship and its development in the time frame 2005-2010
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hromková, Ludmila
dc.date.accepted 2005-06-13
dc.description.abstract-translated My bachelor work deals with the analysis of financial managament of the OK - puls company. The company needs to eveluate customer relationships in order to improve them for the future development in the time frame 2005-2010. Managing of relations with customers is significant for future development of the company and for its position on the market. In my diploma work I would try to describe current situation in financial management and also management of relations with customers. Developing of relations with customers is significant for this company because its financial status is depending on amount of contracts made. Therefore I will concentrate on innovation in the last part of my work - implementation of CRM in firm OK-Puls, s.r.o.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1730
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account