Projekt marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností |
Author: |
Novosad, František
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je navrhnout a rozpracovat projekt marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části jsou popsány východiska marketingu měst a obcí s důrazem na teoretická východiska marketingové komunikace měst a obcí. Druhá, praktická, část zahrnuje analytickou a projektovou část. V analytické části je předložena analýza současných komunikačních aktivit obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností a proveden průzkum vnímání těchto marketingových komunikačních aktivit cílovou skupinou. Na základě poznatků z analýzy je navržen projekt zlepšení marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov, jehož stěžejní část tvoří projekt vytvoření informačního centra obce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36425
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
1721
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account