Analýza spokojenosti zákazníků firmy Vinařství Petr Bíza
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Vinařství Petr Bíza |
Author: |
Čepilová, Markéta
|
Advisor: |
Dobeš, Kamil
|
Abstract:
|
Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části teoretickou a analytickou. V teoretické části jsem se snažila zpracovat literární poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné marketingové a vinařské publikace, vinařské časopisy a v neposlední řadě internetové stránky. V analytické části jsem vyhodnotila výsledky dotazníkového šetření a konkrétně rozebrala, každý faktor spokojenosti uvedený v dotazníku. Faktorů spokojenosti bylo celkem třináct a v závěru každého bodu jsem se pokusila firmě navrhnout doporučení, která by vedla k vyšší spokojenosti jejich zákazníků. Firmě bych chtěla doporučit, aby mé návrhy zrealizovala v praxi, protože je to jedno z řešení, jak zvýšit spokojenost jejich zákazníků a tak si vytvořit okruh věrných a stálých odběratelů |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36419
|
Date:
|
2005-03-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
1712
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account