Analýza spokojenosti odběratelů společnosti Lidokov Trade, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Chlupová, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:23Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:23Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36413
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci se zaměřuji na chování zákazníka a především na měření jeho spokojenosti s výrobky a doprovodnými službami. Teoreticky se věnuji budování vztahu se zákazníkem, jeho loajalitě a věrnosti k dané značce a také chování nespokojeného zákazníka. V druhé polovině teoretické části se zaměřuji na osvětlení důležitých pojmů jako marketingový výzkum, dotazník či metody jeho vyhodnocení. V praktické části zpracovávám údaje získané průzkumem spokojenosti odběratelů firmy Lidokov Trade, s.r.o. K vyhodnocení dotazníků používám shlukovou a korelační analýzu, dále popisnou statistiku a průměr vyjádřený procentní a škálovou hodnotou. Celou práci uzavírám doporučeními, které navrhuji firmě k dosažení vyšší spokojenosti jejích odběratelů. |
|
dc.format |
58 s., 7 s. příloh. |
|
dc.format.extent |
371546 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Bakalářská
|
cs |
dc.subject |
práce
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
odběratelé
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
průzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Bachelor
|
en |
dc.subject |
thesis
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti odběratelů společnosti Lidokov Trade, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Customers´ Satisfication of Lidokov Trade, Ltd |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tureček, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2005-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my Bachelor thesis, I focus on costumer´s satisfaction and especially on measurement of satisfaction with goods and related services. In theoretic part, I pay more attention to creation of relationship with customer and its loyalty and constancy to brand name and further to behaviour of unsatisfied customer. Then I concentrate on explanation of significant terms such as marketing research, question form or methods of its evaluation. In practical part, I exploit data received from the survey of customers´ satisfaction of Lidokov Trade, Ltd. I utilize cluster and correlation analysis, descriptive statistics and average expressed in percentage and scale amounts to analyze returned question forms from customers. At the end of my Bachelor thesis, I introduce my recommendation which are suggested to achieve higher satisfaction of customers of Lidokov Trade, Ltd. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1706
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
local.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
local.subject |
výrobci
|
cs |
local.subject |
svítidla
|
cs |
local.subject |
zámky (zámečnictví)
|
cs |
local.subject |
customers satisfaction
|
en |
local.subject |
producers
|
en |
local.subject |
manufacturers
|
en |
local.subject |
lamp units
|
en |
local.subject |
locks
|
en |
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account