Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Kostková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:22Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:22Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36409
|
|
dc.description.abstract |
Současná praxe v oblasti marketingových komunikací je taková, že se celosvětově ustupuje od masivních, anonymních reklamních kampaní. Do popředí se dostávají programy zákaznické péče (CRM), budování vztahu zákazník – firma. Pro tento trend neexistuje vhodnější komunikační metody, než je direct marketing. Jeho hlavním cílem (oproti ostatním formám propagace), je vyvolat přímý dialog s klienty a udržet si jejich zájem tak, aby se ze zájemce stal věrný zákazník a šiřitel pozitivní reklamy. Pro potencionální čtenáře této práce doporučuji nahlédnout do analytické části, kde mohou nalézt popis současného stavu využívání telemarketingu v Překladatelské agentuře Zelenka jako jedné z metod direct marketingu. Díky tomu, že se neustále rozvíjí a nalézá další cesty k přímému oslovení potencionálních zákazníků, získává agentura prakticky stálou konkurenční výhodu. |
|
dc.format |
50 |
|
dc.format.extent |
387995 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
telemarketing
|
cs |
dc.subject |
direct mail
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
telemarketing
|
en |
dc.subject |
direct mail
|
en |
dc.title |
Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka |
|
dc.title.alternative |
The analysis of direct marketing in translation Agency Zelenka |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Švarcová, Jena |
|
dc.date.accepted |
2005-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
Current practice in the area of marketing communications is that people worldwide have abandoned massive and anonymous advertising campaigns. Programmes of customer’s care (CRM), creating the relationship with customer and company, become prominent. For this trend more preferable communication method than direct marketing doesn’t exist. Its main aim (compared to rest forms of promotion) is to invoke the direct dialog with customers and preserve their interest so that the interested person becomes a faithful customer and propagator of positive advertising. For potential readers of this work, I recommend to look in an analytical part. In this part they can find the description of present state of using the telemarketing in Translation agency Zelenka as one of methods direct marketing. Thanks to development and finding new ways to direct addressing of potential customers Agency has been virtually obtaining steady competitive advantage. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1702
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
local.subject |
překladatelská činnost
|
cs |
local.subject |
jazykové agentury
|
cs |
local.subject |
Zlín (Česko)
|
cs |
local.subject |
translating activities
|
en |
local.subject |
language agencies
|
en |
local.subject |
Zlín (Czechia)
|
en |
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account