Analýza vnitřní komunikace a jejích dopadů na spokojenost pracovníků ve firmě Printo, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Medek, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kubicová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:21Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:21Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36402
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vnitřní komunikace a jejího vlivu na spokojenost zaměstnanců ve společností PRINTO, s. r. o. V teoretické části jsou rozpracovány literární prameny k tématu vnitřní komunikace, motivace, podniková vize a podniková kultura. Praktická část zahrnuje nejprve popis komunikačních prostředků používaných v analyzované společnosti, a dále vyhodnocení spokojenosti pracovníků, které bylo prováněno na základě dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
61, 15 s. obr. příloh. |
|
dc.format.extent |
3113895 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
vnitřní komunikace
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
Printo
|
cs |
dc.subject |
s. r. o.
|
cs |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
personnel satisfaction
|
en |
dc.subject |
Printo Ltd.
|
en |
dc.title |
Analýza vnitřní komunikace a jejích dopadů na spokojenost pracovníků ve firmě Printo, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Internal communication analysis and its influence to personnel satisfaction in Printo Ltd |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2005-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with internal communication analysis and its influence to personnel satisfaction in Printo Ltd. In the theoretic part there are literary headwaters to the topic of internal communication, motivation, corporate vision and corporate culture elaborated. Practical part covers communications media description used in the analysed company as first and secondly an evaluation of employees´ satisfaction, that has been applyed in terms of a questionnaire. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1690
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account