Analýza vnitřní komunikace a jejích dopadů na spokojenost pracovníků ve firmě Printo, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vnitřní komunikace a jejích dopadů na spokojenost pracovníků ve firmě Printo, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Medek, Michal
dc.contributor.author Kubicová, Hana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:21Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:21Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36402
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vnitřní komunikace a jejího vlivu na spokojenost zaměstnanců ve společností PRINTO, s. r. o. V teoretické části jsou rozpracovány literární prameny k tématu vnitřní komunikace, motivace, podniková vize a podniková kultura. Praktická část zahrnuje nejprve popis komunikačních prostředků používaných v analyzované společnosti, a dále vyhodnocení spokojenosti pracovníků, které bylo prováněno na základě dotazníkového šetření.
dc.format 61, 15 s. obr. příloh.
dc.format.extent 3113895
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject analýza cs
dc.subject vnitřní komunikace cs
dc.subject spokojenost zaměstnanců cs
dc.subject Printo cs
dc.subject s. r. o. cs
dc.subject analysis en
dc.subject internal communication en
dc.subject personnel satisfaction en
dc.subject Printo Ltd. en
dc.title Analýza vnitřní komunikace a jejích dopadů na spokojenost pracovníků ve firmě Printo, s.r.o.
dc.title.alternative Internal communication analysis and its influence to personnel satisfaction in Printo Ltd
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2005-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with internal communication analysis and its influence to personnel satisfaction in Printo Ltd. In the theoretic part there are literary headwaters to the topic of internal communication, motivation, corporate vision and corporate culture elaborated. Practical part covers communications media description used in the analysed company as first and secondly an evaluation of employees´ satisfaction, that has been applyed in terms of a questionnaire.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1690
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account