Analýza marketingového mixu chemického výrobního družstva Důbrava
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Machalová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:20Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:20Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36394
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská diplomová práce popisuje a analyzuje marketingovou činnost chemického výrobního družstva Důbrava. Obsahem této práce ovšem není celková marketingová strategie, ale zaměření se na analýzu marketingového mixu. Podklad a teoretická východiska pro analýzu marketingového mixu CHVD Důbrava tvoří literární rešerše zaměřená na problematiku marketingových činností s důrazem na marketingový mix. Praktická část práce se poté zabývá výrobkovou analýzou družstva, hodnotí současné výrobky, jejich kvalitu, značku a také vývoj nových výrobků. V neposlední řadě je práce zaměřena na cenovou politiku družstva, nástroje a formy propagace, ale i na distribuční systém družstva, analýzu distribučních cest, odběratelů a dodavatelů. |
|
dc.format |
55 s., 10 s. příloh |
|
dc.format.extent |
5163264 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
place
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu chemického výrobního družstva Důbrava |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Mix of chemical producer Cooperative Důbrava |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vlčková, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2005-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis describes and analyzes marketing activity of the producer cooperative Důbrava. The subject of this thesis is not the whole marketing strategy, but is aimed at the marketing mix analysis. The basis and theoritical starting point for the analysis of marketing mix of chemical producer cooperative Důbrava creates a literal background for the research aimed at the problems of marketing activities with the emphasis on marketing mix. The following practical part focuses at product analysis of the cooperative, it assesses its present products, the brand and also development of new products. The practical part is also aimed at price politics of the cooperative, instruments and forms of promotion, place of cooperative, analysis of distribution, consumers and suppliers. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1680
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account