Analýza současného stavu Public Relations ve firmě VUMAT SK s.r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza současného stavu Public Relations ve firmě VUMAT SK s.r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Medek, Michal
dc.contributor.author Hanuliaková, Paula
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:20Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:20Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36391
dc.description.abstract Autorka v úvodě provádí literární rešerši dostupných zdrojů k tématu public relations a společenské odpovědnosti firem. Na základě teoretických znalostí je v praktické částí práce provedena analýza public relations v praxi, a to ve firmě VUMAT SK s.r.o., kde se zaobírá jejími klíčovými skupinami, hodnotí prvky firemní identity a image společnosti z pohledu jejich zákazníků. Dále zpracovává nástroje public relations využívané v této společnosti a jejich vztah ke společenské odpovědnosti. Pomocí různých kritérií hodnotí konkurenční postavení firmy z hlediska využívaní PR aktivit v konkurenčních firmách. V rámci provedené analýzy jsou navržena možná zdokonalení pro firmu v oblasti public relations, které by vedli ke zlepšení a konkurenceschopnosti firmy.
dc.format 69 s., 10 s. obr. příloh.
dc.format.extent 502846
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Public relations cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject Public relations en
dc.subject analysis en
dc.subject marketing communication en
dc.subject Corporate Social Responsibility en
dc.subject compatition en
dc.title Analýza současného stavu Public Relations ve firmě VUMAT SK s.r.o
dc.title.alternative The analysis of the recent statement of Public Relations in the company VUMAT SK s.r.o
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2005-06-14
dc.description.abstract-translated In the introduction author makes research about the topic public relations and social responsibility of the companies from available literary sources. In the second part of the thesis, on the behalf of theoretical knowledge, is completed an analysis of public relations used in praxis in the company VUMAT SK. The main issues of the analysis are key groups, divided points of company’s identity and valuated company’s image from the point of view of their customers. Next the usage of public relations tools and their relation to the social responsibility is distributed in this company. Selected criteria are serving to valuate the competitive situation of the company from the view of practicing PR activities in competitive companies. According to the theoretical knowledge and prepared analysis at the end of the thesis are advised recommendations for the company, which should lead to the improvement of their public relations and competitive advantages.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1677
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account