Ideový projekt managementu produktu animace cestovní kanceláře HYDROTOUR a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Novacká, Ludmila
|
|
dc.contributor.author |
Madejová, Ingrid
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:19Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:19Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36381
|
|
dc.description.abstract |
Cílem projektu bylo rozanalyzovat a předložit cestovní kanceláři HYDROTOUR a.s. řešení na zlepšení, zefektivnení a sprofesionalizování již existujícího produktu animace. Po důkladných analýzach, z kterých vyplynuly mnohé užitečné informace jsem v praktické části navrhla konkrétní vizi zlepšení manažmentu existujícího produktu z hlediska vybraných manažérskych funkcií, strategie produktu, jeho plánování a formulace cílů, organizování a řízení. Výsledkem je navržení konkrétního řešení a príslušní marketingové podpory – promotion. |
|
dc.format |
92 s. |
|
dc.format.extent |
1422392 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
animácia
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
management
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
motivácia
|
cs |
dc.subject |
očakávania
|
cs |
dc.subject |
zážitok
|
cs |
dc.subject |
spokojnosť
|
cs |
dc.subject |
ptomotion
|
cs |
dc.subject |
animation
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Ideový projekt managementu produktu animace cestovní kanceláře HYDROTOUR a.s. |
|
dc.title.alternative |
Idea project of management aimed at product of animation of the travel agency Hydrotour joint stock company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2005-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of my project was to analyse and submit a proposal to Hydrotour, travel agency, how to improve, make more effective and profesional existing product of animation. After exhaustive analyses,in which I investigated very important informations, I was sugessted concrete vision in a practice part of my project. The scheme is about improvig management of existing product from the side of managerial functions, product strategie, its plannig, aim formulation, organizing and managing. The result of my project is particular solution and appropriate marketing promotion. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1665
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account