dc.contributor.advisor |
Glogar, Alois
|
|
dc.contributor.author |
Voloch, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:12Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:12Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36327
|
|
dc.description.abstract |
Následující bakalářská práce, nesoucí název Marketing a konkurenční výhody firmy ROJANA, s.r.o., je členěna do dvou základních částí, přičemž první část tvoří teoretický podklad pro část následující, charakterizující současný stav ve společnosti ROJANA, s.r.o.. V teoretické části je kladen velký důraz na pojmy konkurence, konkurenceschopnosti, konkurenčních výhod a marketingu, a to nejen marketingu tradičního, ale zejména nového. Problematice nového marketingu je věnován velký prostor, týkající se nejen vývojových trendů, ale také problémových míst marketingu. Úvodní pasáže analytické části se zabývají velkou měrou analýzou současné situace ve firmě, následně je vyhodnocen vztah společnosti k marketingu a jejím vyvrcholením je prozkoumání konkurenčních výhod a nedostatků firmy a následná doporučení směřovaná managementu firmy. |
|
dc.format |
71 s., 2 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
3722090 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhody
|
cs |
dc.subject |
tradiční marketing
|
cs |
dc.subject |
nový marketing
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
competitive strength
|
en |
dc.subject |
competitive advantages
|
en |
dc.subject |
traditional marketing
|
en |
dc.subject |
new marketing
|
en |
dc.title |
Marketing a konkurenční výhody firmy Rojana, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Marketing and competitive advantages of company Rojana, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ziegler, Jan |
|
dc.date.accepted |
2005-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
Following bachelor’s, which is called Marketing and competitive advantages of ROJANA, s.r.o., has two basic parts. The first part creates a theoretical base for the next part, which characterizes the current state in ROJANA, s.r.o.. In the theoretical base are very important these terms: competition, competitive strength, competitive advantage and marketing, and not only traditional marketing, but especially new marketing. Issue of new marketing has an extensive area, which is apply not only to development trends, but to problem points of new marketing too. The introduction of analytical part is aimed at analysis state of affairs in the company, than is evaluation relationship between the company and marketing and finale is reconnaissance of competitive advantages and deficiencies of company and my recommendation to management of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1603
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|