Analýza podnikové kultury ve firmě S.O.K. stavební, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kacr, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Šmerdová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:12Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:12Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36326
|
|
dc.description.abstract |
Podniková kultura je pojem, který začíná být v posledních letech velmi aktuální i v České republice. Představuje normy, hodnoty a postoje, které jsou sdíleny všemi zaměstnanci firmy a pro každý podnik je kultura něčím zcela jedinečným. Kultura firmy hraje klíčovou roli při uskutečňování poslání a strategie společnosti. Zahraniční společnosti, které pronikají na český trh, již mají vytvořenou silnou podnikovou kulturu, avšak hodně českých společností pokládá věnování se této problematice za ztrátu času a peněz. Ráda bych touto bakalářskou prací ukázala, že problému podnikové kultury se české firmy nemusejí bát a že podniková kultura má své místo také v českých společnostech. |
|
dc.format |
62 s., 10 s. příloh |
|
dc.format.extent |
395846 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Kultura
|
cs |
dc.subject |
podniková kultura
|
cs |
dc.subject |
podniková identita
|
cs |
dc.subject |
Culture
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.title |
Analýza podnikové kultury ve firmě S.O.K. stavební, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Corporate Culture of S. O. K. stavební, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ševčíková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2005-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
A corporate culture is an idea, which is becoming very actual in Czech Republic. A Corporate Culture means standards, values, bearings, which share all employees and is totally unique for every corporation. A Corporate culture has important role in realization of mission and strategy of a company. A foreign companies, which are penetrating in a Czech market, has a strong corporate culture, however so much Czech companies consider corporate culture to be waste of time and money. In this bachelor thesis I would like to show that Czech companies couldn’t be afraid of a corporate culture, because it has it’s place in a Czech companies. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1602
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account