Merchandising mlékárenských výrobků pro firmu KROMILK, spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Merchandising mlékárenských výrobků pro firmu KROMILK, spol. s r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Kořínková, Veronika
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:11Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:11Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36320
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení merchandisingu a ochutávkových akcí výrobků společnosti KROMILK, s. r. o.. V teoretické části bakalářské práce jsou zpracovány poznatky získané z odborné literatury a internetu zabývající se problematikou merchandisingu a podpory prodeje se zaměřením na mlékárenské výrobky. V praktické části bakalářské práce je provedena charakteristika společnosti KROMILK, s. r. o. a jejich obchodních partnerů, analýza výrobkové linie této firmy, SWOT analýza společnosti, analýza podpory prodeje amerchandisingu v obchodních řetězcích Kaufland a Hypernova.
dc.format 67 s., 22 s. obr. příloh
dc.format.extent 5011118
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject merchandising cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject ochutnávkové akce cs
dc.subject mlékárenské výrobky cs
dc.subject merchandising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject tasting promotion en
dc.subject dairy product en
dc.title Merchandising mlékárenských výrobků pro firmu KROMILK, spol. s r.o
dc.title.alternative Dairy product merchandising of company KROMILK, spol. s r.o
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2005-06-14
dc.description.abstract-translated The object of this Bachelor thesis is make suggestion for improvement merchandising and tasting promotion of firm KROMILK, s. r. o.. In theoretical part I was engaging information, which I have obtained from professional literature and from www pages concerning with merchandising and sales promotion dairy product. Company KROMILK, s. r. o. and its commercial partners are characterized in analytical part. There is analyzed production line, sales promotion and merchandising in supermarkets Kaufland and Hypernova. There is SWOT analysis firm KROMILK, s. r. o..
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1596
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account