Analýza podpory prodeje u SD Jednota Zábřeh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Medek, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Bezděková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:11Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:11Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36317
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mojí bakalářské práce bylo analyzovat akce na podporu prodeje u SD Jednoty Zábřeh a návrh doporučení pro zefektivnění akcí na podporu prodeje. Nejprve jsem zpracovala teoretickou problematiku k tomuto tématu, začala jsem marketingovou komunikací, kterou jsem později rozebrala na jednotlivé její nástroje. Nejvíce jsem se věnovala podpoře prodeje. V další části jsem představila družstvo a seznámila jsem čtenáře se základními fakty. Potom jsem zmapovala roli akcí na podporu prodeje v tomto družstvu, jejich využívání, zda je dostatečné, správné, smysluplné a efektivní. Poté jsem provedla dotazníkové šetření. Ze zjištěných poznatků a informací jsem navrhla družstvu vhodná doporučení pro zlepšení akcí na podporu prodeje a celkové ekonomické efektivnosti družstva. |
|
dc.format |
61 s., 17s. příloh |
|
dc.format.extent |
512645 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
direct sale
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.title |
Analýza podpory prodeje u SD Jednota Zábřeh |
|
dc.title.alternative |
Sales promotion analysis of the Jednota Zábřeh consumer cooperative |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pospíšil, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2005-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of my bachelor thesis was the following: „Sales promotion analysis of the Jednota Zábřeh consumer cooperative''. My bachelor thesis was disposed at the company, which deals with shopping and selling goods to the costumers.. At the first part I elaborated a literary study on the existent subject. The aim of the second part of the bachelor thesis was to analyse sales promotion of the Jednota Zábřeh consumer cooperative. The second part includes the marketing research in the shop among the costumers. The final recommendation for the consumer cooperative are suggested in the last part of the bachelor thesis. These sugestions should help to improve sales promotion in the Jednota Zábřeh consumer cooperative. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1592
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account