Analýza podpory prodeje u SD Jednota Zábřeh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza podpory prodeje u SD Jednota Zábřeh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Medek, Michal
dc.contributor.author Bezděková, Petra
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:11Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:11Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36317
dc.description.abstract Cílem mojí bakalářské práce bylo analyzovat akce na podporu prodeje u SD Jednoty Zábřeh a návrh doporučení pro zefektivnění akcí na podporu prodeje. Nejprve jsem zpracovala teoretickou problematiku k tomuto tématu, začala jsem marketingovou komunikací, kterou jsem později rozebrala na jednotlivé její nástroje. Nejvíce jsem se věnovala podpoře prodeje. V další části jsem představila družstvo a seznámila jsem čtenáře se základními fakty. Potom jsem zmapovala roli akcí na podporu prodeje v tomto družstvu, jejich využívání, zda je dostatečné, správné, smysluplné a efektivní. Poté jsem provedla dotazníkové šetření. Ze zjištěných poznatků a informací jsem navrhla družstvu vhodná doporučení pro zlepšení akcí na podporu prodeje a celkové ekonomické efektivnosti družstva.
dc.format 61 s., 17s. příloh
dc.format.extent 512645
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.subject direct sale en
dc.subject sales promotion en
dc.title Analýza podpory prodeje u SD Jednota Zábřeh
dc.title.alternative Sales promotion analysis of the Jednota Zábřeh consumer cooperative
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pospíšil, Jaroslav
dc.date.accepted 2005-06-13
dc.description.abstract-translated The subject of my bachelor thesis was the following: „Sales promotion analysis of the Jednota Zábřeh consumer cooperative''. My bachelor thesis was disposed at the company, which deals with shopping and selling goods to the costumers.. At the first part I elaborated a literary study on the existent subject. The aim of the second part of the bachelor thesis was to analyse sales promotion of the Jednota Zábřeh consumer cooperative. The second part includes the marketing research in the shop among the costumers. The final recommendation for the consumer cooperative are suggested in the last part of the bachelor thesis. These sugestions should help to improve sales promotion in the Jednota Zábřeh consumer cooperative.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1592
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account