Projekt marketingových komunikačních aktivit společnosti Mands International s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingových komunikačních aktivit společnosti Mands International s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Všetula, Vladislav
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:10Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:10Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36307
dc.description.abstract V první části mé diplomové práce stručně pojednám o problematice marketingové komunikace a zároveň se zmíním o možnostech její finančí podpoře. Analytickou část bude tvořit kompletní analýza marketingové komunikace smerem k zákazníkovi. V závěrečné fázi se pokusím navrhnout projekt efektivnější komunikace podle kterého by si firma měla vylepšit svou dosavadní pozici na trhu.
dc.format 91 s., 6 s. přílohy
dc.format.extent 567937
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketing cs
dc.subject Zákazník cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject velkoobchod cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Communication en
dc.subject Customer en
dc.subject Wholesale en
dc.title Projekt marketingových komunikačních aktivit společnosti Mands International s.r.o.
dc.title.alternative The Project of Marketing Comunications Activities in the Company Mands International s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Lojčík, Jiří
dc.date.accepted 2005-06-07
dc.description.abstract-translated In the first part of my Diploma Thesis generally I am going to tell you about the communications in the company straight away to the customers and some ways how to do these activities much more effective. Also I would like to find out the financial support from the structural funds of EU. The second part will be consisted of completly analysis of activities which I have spoken about, of course in the company. The last part probably should be oriented on the project of progress in the communications activities of the company. The project should show the way how to increase the incomes for the company and then maybe should help to explore new areas for sales activities in the future.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1579
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account