Projekt marketingového plánu na zlepšení kvality služeb hotelu Lafayette

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu na zlepšení kvality služeb hotelu Lafayette

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Vojtková, Žaneta
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:10Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:10Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36305
dc.description.abstract Zpracovala jsem teoretické informace týkající se marketingového plán a jeho postupu pro cestovní ruch a hoteliéství.Analyzovala jsem současnou situaci v hotelu Lafayette a analýzy použila jako východisko pro stanovení strategií a cílů. Vytvořila jsem realizační plán s časovými, nákladovými a rizikovými faktory.
dc.format 74 s.,10 s. obr. příloh.
dc.format.extent 672730
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject hoteliérství cs
dc.subject hotel Lafayette cs
dc.subject služby cs
dc.subject analýza hotelu cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject hotel industry en
dc.subject toursit industry en
dc.subject services en
dc.subject hotel analysis en
dc.title Projekt marketingového plánu na zlepšení kvality služeb hotelu Lafayette
dc.title.alternative The project of marketing planning for improving the quality of providing services in the hotel Lafayette
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Matošková, Jana
dc.date.accepted 2005-06-07
dc.description.abstract-translated I processed theoretical information concerning marketing plan for tourist and hotel industry. I made analysis of currant situation in hotel Lafayette and I used theese analyses like a starting point to identify the strategy and targets. I create realization plan with regard to time, cost and risk factors.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1576
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account