Projekt marketingové komunikace firmy Beneficial Finance a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Vojtěchová, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:10Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:10Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36304
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce Vás uvede do problematiky současné marketingové komunikace společnosti Beneficial Finance a.s., která působí na trhu osobních úvěrů. V teoretické části je shrnut teoretický základ marketingové komunikace obecně, specifika marketingové komunikace bankovních služeb a současné trendy marketingové komunikace. Celou kapitolu uzavírají teoretická východiska pro zpracování analýzy. V analytické části je představena společnost Beneficial Finance a.s. Je zde provedena analýza konkurence a analýza marketingových komunikačních aktivit společnosti Beneficial Finance a.s. Projektová část se skládá ze 3 dílčích projektů. Společnost má velmi konzistentní plán marketingové komunikace, proto jsem se nerozhodla pro celkové řešení, ale pouze pro jednotlivá zlepšení. |
|
dc.format |
83 s. |
|
dc.format.extent |
1090282 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing bankovnictví
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
bank marketing
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace firmy Beneficial Finance a.s. |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication in Beneficial Finance a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Motyčka, Luděk |
|
dc.date.accepted |
2005-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Master thesis introduces you to issues of present marketing communication of Beneficial Finance a.s., which operates on the market of individual credits. In theoretical part, there is gathered base of marketing communication, specification of marketing communication of bank services and present trends of marketing communication. Part is ended by theoretical base for next two parts. In the analytical part is introduced company Beneficial Finance a.s. There is analyzed competition and marketing communication of company. The project part is comprised of 3 fractional projects. Company has very consistent plan of marketing communication therefore I decided only for individual improvements. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1575
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account