Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh |
Author: |
Vodičková, Jana
|
Advisor: |
Kressová, Petra
|
Abstract:
|
Tématem diplomové práce je Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky na téma marketingových aktivit při vstupu nové firmy na trh. Část praktická je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V analytické části je uvedena stručná charakteristika firmy, její postavení ke konkurenci, analýza silných a slabých stránek a analýza cen reklamy v médiích. V poslední, projektové části je zpracován projekt konkrétních marketingových aktivit a výběr varianty nejlepší. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36303
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
1574
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account