Stanovení strategie rozvoje pro město Napajedla

DSpace Repository

Language: English čeština 

Stanovení strategie rozvoje pro město Napajedla

Show simple item record

dc.contributor.advisor Macháček, Jiří
dc.contributor.author Viktorová, Marie
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:09Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:09Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36302
dc.description.abstract V teoretické části práce se zaměřuji na specifika obce a regionální politiky. V praktické části věnuji značný prostor socioekonomickému rozboru města (obyvatelstvo, podnikatelské prostředí, bydlení, infrastruktura, občanská vybavenost, cestovní ruch, životní prostředí), dále pak SWOT analýzu současného stavu města Napajedla. Vyústěním je návrh Strategie rozvoje města Napajedla, která je specifikována základní vizí města, dále globálními cíli a konkrétními opatřeními, jenž by se v následujícím období v rámci strategie měla vykonat.
dc.format 94 s., 6 s. příloh
dc.format.extent 485703
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject diplomová cs
dc.subject strategie cs
dc.subject rozvoje cs
dc.subject Napajedla cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject diploma en
dc.subject strategy en
dc.subject development en
dc.subject Napajedla en
dc.subject SWOT en
dc.title Stanovení strategie rozvoje pro město Napajedla
dc.title.alternative Statement of the Napajedla development strategy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2005-06-07
dc.description.abstract-translated In the theory part I concentrate on the town specifications and the regional politics specifications. In the practice part I pay attention to the socioeconomic analysis of the town (population, enterprise environment, living, infrastructure, civil equipment, tourism, ecology), then a SWOT analysis of the present condition. Finally there is a proposal of the Napajedla development strategy that is characterized by basic vision, then global aims and particular measures, which should be performed according to the strategy in the following period.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1573
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account