Projekt marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o. prostřednictvím Internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o. prostřednictvím Internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Štaincová, Monika
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:09Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:09Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36295
dc.description.abstract Diplomová práce je zpracována na téma Projekt marketingové komunikace firmy OEZ s. r. o. prostřednictvím Internetu. První teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury a jsou zde popsány pojmy týkající se problematiky marketingové komunikace na Internetu. V praktické části je stručně popsána charakteristika firmy, provedena analýza marketingových komunikačních aktivit firmy - reklamy, public relations a podpory prodeje a nakonec WWW stránek firmy. Na základě zjištěných poznatků je navržena vhodná marketingová komunikace prostřednictvím Internetu ve firmě OEZ s. r. o.
dc.format 86 s., 6 s. obr. příloh
dc.format.extent 1783444
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace na Internetu cs
dc.subject Internet cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject WWW stránky cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication on Internet en
dc.subject Internet en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject World Wide Web en
dc.subject advertisement en
dc.subject public relations en
dc.subject sales support en
dc.title Projekt marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o. prostřednictvím Internetu
dc.title.alternative The project of marketing communication of the company OEZ Ltd. by means of Internet
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Voloch, Jaroslav
dc.date.accepted 2005-06-07
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is elaborated on the theme ''The project of marketing communication of the company OEZ Ltd. by means of Internet”. The first theoretical part is worked out on the basis of accessible literature and here the terms relating to the problems of the marketing communication on Internet are described. In the practical part the company characteristic is briefly described and the analysis of marketing communication activities like advertisement, public relations and sales support and finally company’s web sites is given. On the basis of found pieces of knowledge a convenient marketing communication by means of Internet in the company OEZ Ltd. is proposed.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1566
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account