Modelovací postupy pro trojrozměrnou vizualizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Modelovací postupy pro trojrozměrnou vizualizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Podoba, Tomáš
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:02Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:02Z
dc.date.issued 2005-02-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36242
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je seznámení potencionálního čtenáře s dostupnými modelovacími postupy pro trojrozměrnou vizualizaci. V první, teoretické části, je vylíčeno postupné zrození počítačové grafiky od poloviny minulého století až po nynější. Dále je počítačem generovaná grafika představena, jakožto silný a mnohdy nezbytný nástroj operující v mnoha odvětvích lidské činnosti. Závěr teoretické části je věnován popisu dostupných modelovacích technik. Obsah praktické části je soustředěn na vizuální demonstraci teoreticky popsaných modelovacích technik a algoritmů. Zde je vytvořeno několik názorných příkladů použitých technik včetně dvou složitějších modelů s materiálovým nastavením.
dc.format 73
dc.format.extent 2694402
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject modelování cs
dc.subject historie cs
dc.subject 3d grafika cs
dc.subject nurbs cs
dc.subject polygon cs
dc.subject tomáš cs
dc.subject podoba cs
dc.subject utb cs
dc.subject modeling en
dc.subject history en
dc.subject 3d graphic en
dc.subject nurbs en
dc.subject polygon en
dc.subject tomas en
dc.subject podoba en
dc.subject utb en
dc.title Modelovací postupy pro trojrozměrnou vizualizaci
dc.title.alternative Modeling progresses for three - dimensional visualization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bližňák, Michal
dc.date.accepted 2005-06-21
dc.description.abstract-translated The main objectives of my bechelor work is familirization possible readers with availabe rendering methods used in 3D visualisation. In the first teoretical part is described step-by-step born of computer graphics since the half of the last century. Next the computer-generated graphics shown as a powerful and many times essential tool operating in a lot of sectors of human activities. The end of teoretical part is devoted to describing of available rendering techniques. Content of the practical part is focused on a visual demonstration of the theoretically described rendering techniques and algorithms. There are created some vivid examples of used techniques including two more complicated models/patterns with material settings.
dc.description.department Institut řízení procesů a aplikované informatiky
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information technologies en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering informatics en
dc.identifier.stag 1505
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-06-10


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account