Modelovací postupy pro trojrozměrnou vizualizaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Podoba, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:02Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:02Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36242
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je seznámení potencionálního čtenáře s dostupnými modelovacími postupy pro trojrozměrnou vizualizaci. V první, teoretické části, je vylíčeno postupné zrození počítačové grafiky od poloviny minulého století až po nynější. Dále je počítačem generovaná grafika představena, jakožto silný a mnohdy nezbytný nástroj operující v mnoha odvětvích lidské činnosti. Závěr teoretické části je věnován popisu dostupných modelovacích technik. Obsah praktické části je soustředěn na vizuální demonstraci teoreticky popsaných modelovacích technik a algoritmů. Zde je vytvořeno několik názorných příkladů použitých technik včetně dvou složitějších modelů s materiálovým nastavením. |
|
dc.format |
73 |
|
dc.format.extent |
2694402 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
modelování
|
cs |
dc.subject |
historie
|
cs |
dc.subject |
3d grafika
|
cs |
dc.subject |
nurbs
|
cs |
dc.subject |
polygon
|
cs |
dc.subject |
tomáš
|
cs |
dc.subject |
podoba
|
cs |
dc.subject |
utb
|
cs |
dc.subject |
modeling
|
en |
dc.subject |
history
|
en |
dc.subject |
3d graphic
|
en |
dc.subject |
nurbs
|
en |
dc.subject |
polygon
|
en |
dc.subject |
tomas
|
en |
dc.subject |
podoba
|
en |
dc.subject |
utb
|
en |
dc.title |
Modelovací postupy pro trojrozměrnou vizualizaci |
|
dc.title.alternative |
Modeling progresses for three - dimensional visualization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bližňák, Michal |
|
dc.date.accepted |
2005-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objectives of my bechelor work is familirization possible readers with availabe rendering methods used in 3D visualisation. In the first teoretical part is described step-by-step born of computer graphics since the half of the last century. Next the computer-generated graphics shown as a powerful and many times essential tool operating in a lot of sectors of human activities. The end of teoretical part is devoted to describing of available rendering techniques. Content of the practical part is focused on a visual demonstration of the theoretically described rendering techniques and algorithms. There are created some vivid examples of used techniques including two more complicated models/patterns with material settings. |
|
dc.description.department |
Institut řízení procesů a aplikované informatiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering informatics |
en |
dc.identifier.stag |
1505
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-06-10 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account