dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Červenková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T03:31:07Z |
|
dc.date.available |
2017-05-18T23:00:21Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3618
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu, proto jsou v první části práce zpracovány teoretické podklady, které jsou zaměřeny na oblast marketingu z důrazem na podrobnější výklad jednotlivých nástrojů marketingového mixu, tj. výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Ve druhé - praktické části je nejprve analyzován současný sortiment firmy SOLAR-TECHNIK s.r.o., pro vytvoření určité představy o nabídce a širokém zaměření firmy. Dále je již pozornost věnována pouze jediné výrobkové řadě - horizontálním žaluziím. U níž jsou postupně analyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu a zhodnocen jejich současný stav. Na základě provedené analýzy jsou vymezeny přednosti a nedostatky, návrhy a doporučení pro efektivnější využití nástrojů marketingového mixu horizontálních žaluzií ve firmě SOLAR-TECHNIK s.r.o. |
cs |
dc.format |
75 |
cs |
dc.format.extent |
1379557 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2017 |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
životní cyklus výrobku
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
product life cycle
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
communication policy
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu ve firmě SOLAR-TECHNIK s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing mix at the company SOLAR-TECHNIK, Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rošek, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2007-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with problems of an analysis of marketing mix at the company SOLAR-TECHNIK, Ltd. Theoretical part is focused on area of marketing and particular components of marketing mix, i.e. product, price, distribution, communication policy. In the practical part is analysed present range of goods of the company SOLAR-TECHNIK, Ltd. so that vision about offer and broad orientation company was created. Further attention is dedicated single line of product - horizontal jalousie. Where particular components of marketing mix are analysed and evaluated gradually. On the basis of the analysis is mentioned strengths, weakness, suggestions and recommendations for effective use components of marketing mix horizontal jalousie at the company SOLAR-TECHNIK, Ltd. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6725
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|