Projekt internetového obchodu ve společnosti TESCOMA, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt internetového obchodu ve společnosti TESCOMA, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Habáň, Jaromír
dc.contributor.author Koutný, Roman
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:55Z
dc.date.available 2016-06-06T08:31:55Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36179
dc.description.abstract V práci jsem se snažil o přiblížení a vysvětlení pojmu elektronický obchod, jeho základní členění, vývoj a největší přínosy. Velký prostor je dále věnován popisu klíčových oblastí pro pochopení rozsáhlé problematiky elektronického obchodování, analýze podmínek pro zavádění elektronického obchodu a nejvýznamnějším příležitostem a rizikům. V práci jsou rovněž nastíněny perspektivy elektronického obchodu a největší překážky bránící jeho rozvoji. V praktické části práce je zpracován projekt elektronického obchodování s návrhem internetového obchodu ve firmě TESCOMA.
dc.format 92 s
dc.format.extent 841905
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject elektronický obchod cs
dc.subject CRM cs
dc.subject elektronický marketing cs
dc.subject e-business cs
dc.subject Internet business en
dc.subject CRM en
dc.subject e-business en
dc.subject e-marketing en
dc.title Projekt internetového obchodu ve společnosti TESCOMA, s.r.o.
dc.title.alternative Project of Internet business in Tescoma company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sodomka, Petr
dc.date.accepted 2005-06-07
dc.description.abstract-translated In the thesis I tried to outline and explain the idea of electronic commerce, its basic classification, development and biggest benefits. A large space is further dedicated to the description of regions fundamental for understanding the extensive issue of electronic commerce, analysis of conditions for introducing electronic commerce and the most important opportunities and risks. In the thesis I also outlined perspectives of electronic commerce and biggest obstacles preventing its development. In the practical part I elaborated the project of electronic commerce, with a proposal of Internet business in TESCOMA company.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1434
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account