Montážní jednotka autodílu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Volek, František
|
|
dc.contributor.author |
Daněk, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:31:48Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:27Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36122
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce bylo navržení montážní jednotky pro mezioperaci při výrobě světel v automobilovém průmyslu. Jako ideální hnací médium jsem využil stlačeného vzduchu, jelikož dnes již téměř každá automatizovaná linka využívá tohoto způsobu přenosu energie vzhledem k variabilitě a možnosti připojení dalších strojů a segmentů. Samotné stroje pak mají menší nároky na údržbu, na bezpečnost (na rozdíl od elektrických zařízení) a složitost konstrukce. Řízení pneumatických prvků je prováděno pomocí elektricky řízených ventilů. Tyto jsou napojeny a ovládány řídícím mikropočítačem BOSCH CL 200 napojeným na systém čidel umístěných ve stroji a vyhodnocuje, zda operace proběhla v pořádku. Pro návrh jsem zhotovil kompletní výkresovou dokumentaci s pneumatickým schématem. |
|
dc.format |
43 s., 5s. příloh |
|
dc.format.extent |
3087509 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 07.06.2007 |
|
dc.subject |
Autodíl
|
cs |
dc.subject |
světlomet
|
cs |
dc.subject |
pneumatický
|
cs |
dc.subject |
mechanismus
|
cs |
dc.subject |
konstrukce
|
cs |
dc.subject |
Car part
|
en |
dc.subject |
headlamp
|
en |
dc.subject |
pneumatic
|
en |
dc.subject |
construstion
|
en |
dc.subject |
mechanism
|
en |
dc.title |
Montážní jednotka autodílu |
|
dc.title.alternative |
Assembly unit of car part |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sámek, David |
|
dc.date.accepted |
2005-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main reason of this bachelor work was to propose assembly unit for production of car lights in automobile industry. As a driving medium is used compressed air, because almost every factory today uses this type of transmitting of energy for its variability. It is too easy to connect next machine. Pneumatic components need lower claims for maintenance, so they aren´t as dangerous as electrical machinery and they are easier for construction. Proceeding of pneumatic components is carried on by electrically proceeded vent driven by microcomputer BOSCH CL 200. I made complete drawing documentation with pneumatic diagram. |
|
dc.description.department |
Ústav výrobního inženýrství |
|
dc.rights.auth |
veřejné |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Technologická zařízení |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Technological Equipment |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
1368
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-06-07 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account