Konkurenceschopnost maloobchodní sítě Hruška na současném trhu v ČR.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Maňáková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T11:47:13Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:01Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/359
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je zjistit konkurenceschopnost Maloobchodní sítě Hruška na současném trhu. Práce se skládá z těchto dvou hlavních částí. V teoretické části popisuje historii obchodu, typy a funkci maloobchodu, současné právní a legislativní podmínky a propagační mix maloobchodu. V praktické části jsou stanoveny body konkurenceschopnosti malých obchodů a doporučení pro maloobchodní síť Hruška, které vychází z dotazníkového průzkumu provedeného u zákazníků. Dále obsahuje analýzu super a hypermarketů na současném českém trhu a maloobchodní sítě Hruška. |
cs |
dc.format |
69 s., 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
778624 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 09.05.2008 |
|
dc.subject |
maloobchodní síť
|
cs |
dc.subject |
hypermarket
|
cs |
dc.subject |
supermarket
|
cs |
dc.subject |
propagační mix
|
cs |
dc.subject |
malé obchody
|
cs |
dc.subject |
retail network
|
en |
dc.subject |
hypermarket
|
en |
dc.subject |
supermarket
|
en |
dc.subject |
propagation mix
|
en |
dc.subject |
small busenesses
|
en |
dc.title |
Konkurenceschopnost maloobchodní sítě Hruška na současném trhu v ČR. |
cs |
dc.title.alternative |
Competitive strength of the retail network Hruška in the current market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šrámková, Irena |
|
dc.date.accepted |
2006-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to find out a competitive strength of the retail network Hruška in the current market. This essay/work consists of these two main parts. In the theoretic part there is described a history of a business, types and a function of the retail, current legal and legislative terms and a propagation retail mix. In the practical part there are determined items of the competitive strength of small busenesses and a recommendation for the retail network Hruška, which results from a questionnaire research made with consumers. Moreover it includes the analysis of supermarkets and hypermarkets on the current czech market and of the retail network Hruška. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3680
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account