Konkurenceschopnost maloobchodní sítě Hruška na současném trhu v ČR.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Konkurenceschopnost maloobchodní sítě Hruška na současném trhu v ČR.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Maňáková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-13T11:47:13Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:01Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/359
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zjistit konkurenceschopnost Maloobchodní sítě Hruška na současném trhu. Práce se skládá z těchto dvou hlavních částí. V teoretické části popisuje historii obchodu, typy a funkci maloobchodu, současné právní a legislativní podmínky a propagační mix maloobchodu. V praktické části jsou stanoveny body konkurenceschopnosti malých obchodů a doporučení pro maloobchodní síť Hruška, které vychází z dotazníkového průzkumu provedeného u zákazníků. Dále obsahuje analýzu super a hypermarketů na současném českém trhu a maloobchodní sítě Hruška. cs
dc.format 69 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 778624 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 09.05.2008
dc.subject maloobchodní síť cs
dc.subject hypermarket cs
dc.subject supermarket cs
dc.subject propagační mix cs
dc.subject malé obchody cs
dc.subject retail network en
dc.subject hypermarket en
dc.subject supermarket en
dc.subject propagation mix en
dc.subject small busenesses en
dc.title Konkurenceschopnost maloobchodní sítě Hruška na současném trhu v ČR. cs
dc.title.alternative Competitive strength of the retail network Hruška in the current market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šrámková, Irena
dc.date.accepted 2006-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to find out a competitive strength of the retail network Hruška in the current market. This essay/work consists of these two main parts. In the theoretic part there is described a history of a business, types and a function of the retail, current legal and legislative terms and a propagation retail mix. In the practical part there are determined items of the competitive strength of small busenesses and a recommendation for the retail network Hruška, which results from a questionnaire research made with consumers. Moreover it includes the analysis of supermarkets and hypermarkets on the current czech market and of the retail network Hruška. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3680
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
maňáková_2006_dp.pdf 760.3Kb PDF View/Open
maňáková_2006_vp.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open
maňáková_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account