Projekt rozšíření nabídky služeb stavební firmy Miloslav Pokorný-DASS Lesná
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Šrámek, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T03:24:00Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T03:24:00Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3594
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci jsem se věnoval zpracování projektu rozšíření nabídky služeb stavební společnosti Miloslav Pokorný-DASS Lesná. V první části jsem se na základě dostupné literatury věnoval zejména teoretickým východiskům pro rozšíření nabídky služeb, v praktické části jsem analyzoval současně poskytované služby společnosti DASS Lesná, provedl marketingový průzkum a na základě jeho výsledků nalezl službu, o kterou zákazníci jeví zájem a firma ji dosud neposkytuje. Díky těmto analýzám byl následně vytvořen projekt vedoucí k zavedení této služby do portfolia firmy. |
cs |
dc.format |
98 s., 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1490934 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza služeb
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
service analysis
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.title |
Projekt rozšíření nabídky služeb stavební firmy Miloslav Pokorný-DASS Lesná |
cs |
dc.title.alternative |
The project focusing on the extension of the building company Miloslav Pokorný-DASS Lesná |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kavan, Petr |
|
dc.date.accepted |
2007-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my dissertation I dealed with the project processing to extend the service supply of the building company Miloslav Pokorný-DASS Lesná. In the first part based on available literature i applied myself especially to the theoretical resources for extension of service Orfee, in the practical part I analysed the services of the company DASS Lesná that are offered currently, I carried out the marketing research and on its base I found a service that the customers are interested in and that is not provided by the company yet. Thanks to these analyses a project has been created consecutively, which resulted in application of this service into the porfolio of the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6516
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account