Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti "ZON" spol. s r.o. na trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Nováková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:31:16Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:31:16Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35846
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti „ZON'' spol. s r.o. na trhu. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vyhledávání a uspořádání teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, to znamená charakteristika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, komunikačního procesu, realizace marketingové komunikace, plánu marketingového výzkumu a projektu marketingové komunikace. Obsahem analytické části je analýza marketingové komunikace „ZON'' spol. s r.o. a analýza názorů veřejnosti na nealkoholický nápoj Cimo. Stanovení cílů v projektové části je dosaženo navrženými komunikačními nástroji, účinnost těchto nástrojů je následně měřena dle navržených možností měření účinnosti. |
|
dc.format |
89 s., 29 s. příloh |
|
dc.format.extent |
2604334 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
"ZON" spol. s r.o
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
"ZON" spol. s r.o
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti "ZON" spol. s r.o. na trhu |
|
dc.title.alternative |
Proposed marketing communication strategies for "ZON" s r.o. to improve the market positioning of it´s Cimo product |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Medek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2005-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The object of my diploma work is to draw up a project of marketing communication for betterment of the position of Cimo, a product of „ZON'' spol. s r.o., on the market. The theoretic part is focused on retrieval and systemization of the theoretic knowledge related to the given topic. It means characteristic of constituent instruments of marketing communication, communication process, and the realization of marketing communication, a plan of marketing research and a project of marketing communication. The conent of the analytical part is an analysis of the marketing communication of the company „ZON'' spol. s r.o. and an analysis of the public opinion about the nonalcoholic drink Cimo. The determinations of the targets in the project are met by suggested communication instruments. Effectiveness of these instruments is measured in accordance with the suggested ways of the effectiveness. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1024
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account