Projekt zvýšení úrovně marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín,a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení úrovně marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín,a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení úrovně marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín,a.s.
Author: Kynclová, Ivana
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Téma diplomové práce zní: Projekt zvýšení úrovně marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín, a.s. Diplomová práce obsahuje dvě stěžejní části, teoretickou a praktickou část. Dále jsou zde zpracovány teoretické poznatky o marketingovém průzkumu a SWOT analýze, které jsou aplikovány v praktické části diplomové práce. Stěžejními oblastmi praktické části diplomové práce jsou zhodnocení úrovně jednotlivých nástrojů marketingové komunikace ve společnosti ČSAD Hodonín, a.s . Dále v této části jsou interpretovány výsledky marketingových průzkumů, týkajících se vnitřní a vnější marketingové komunikace firmy. Zjištěné nedostatky týkající se marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín, a.s.se staly východiskem pro projektování. Následně jsou v diplomové práci firmě nabídnuty projekty,zvyšující úroveň marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35835
Date: 2005-03-07
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 1012


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account