Projekt marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny |
Author: |
Kulhajová, Dagmar
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Tématem diplomové práce je marketingová komunikace společnosti Lázně Velké Losiny s cílem navrhnout projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu služeb, cestovního ruchu a lázeňství s důrazem na marketingovou komunikaci. Druhá praktická část zahrnuje analytickou a projektovou část. V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny a analýza vnímání marketingové komunikace veřejností. Tyto dvě analýzy slouží jako podklad pro vypracování projektové části. V projektu jsou navrženy následující nástroje marketingové komunikace - reklama, podpora prodeje, public relations. V závěru práce je provedeno zhodnocení přínosů a rizik projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35834
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
1011
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account