Projekt strategie rozvoje mikroregionu Hranicko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt strategie rozvoje mikroregionu Hranicko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Kučerová, Hana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:15Z
dc.date.available 2016-06-06T08:31:15Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35833
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá strategií rozvoje mikroregionu ''Hranicko”. Skládá se ze tří částí. V teoretické části jsou popsány obecné poznatky regionálního marketingu. Následuje analytická část, která je věnována současnému stavu mikroregionu ''Hranicko”. Shrnutí je provedeno ve SWOT analýze, která uzavírá analytickou část. Třetí projektová část je zaměřena na zlepšení situace navržením strategie rozvoje mikroregionu. Cílem práce je vytvářet lepší podmínky pro život obyvatel mikroregionu. Snahou je posílit společenský život v obcích a koordinovat aktivity vytvářené v rámci rozvoje mikroregionu. Práce je zaměřena na další rozvoj tohoto území zejména v oblasti cestovního ruchu. Jakým směrem se rozvoj bude ubírat a jaký bude mít cílený efekt bude záležet na obyvatelích a subjektech mikroregionu.
dc.format 85 s., 19 s. příloh.
dc.format.extent 634817
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mikroregion Hranicko cs
dc.subject regionální marketing cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject strategie rozvoje cs
dc.subject EU cs
dc.subject microregion Hranicko en
dc.subject regional marketing en
dc.subject tourism en
dc.subject development strategy en
dc.subject EU en
dc.title Projekt strategie rozvoje mikroregionu Hranicko
dc.title.alternative Project of Development Strategy of Microregion "Hranicko"
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ondriášová, Radka
dc.date.accepted 2005-06-06
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the development strategy of the microregion ''Hranicko”. It consists of three parts. In the theoretical part there is described common knowledge of regional marketing. Next, there is an analytical part which describes the present situation of the microregion ''Hranicko”. The summary is written in the SWOT analysis, which concludes the analytical part. The third part of the project focuses on the improvement of the situation by proposing the development strategy of the microregion. The aim of my work is to create better living conditions for people from the microregion. The attempt is to enforce the social life in villages and towns and to coordinate activities formed due to the development of the microregion. The work focuses on the following development of this area, especially, on the area of tourism. The direction of the development and the final effect depend on the citizens and subjects of the microregion.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1010
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account