Projekt strategie rozvoje mikroregionu Hranicko
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kučerová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:31:15Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:31:15Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35833
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá strategií rozvoje mikroregionu ''Hranicko”. Skládá se ze tří částí. V teoretické části jsou popsány obecné poznatky regionálního marketingu. Následuje analytická část, která je věnována současnému stavu mikroregionu ''Hranicko”. Shrnutí je provedeno ve SWOT analýze, která uzavírá analytickou část. Třetí projektová část je zaměřena na zlepšení situace navržením strategie rozvoje mikroregionu. Cílem práce je vytvářet lepší podmínky pro život obyvatel mikroregionu. Snahou je posílit společenský život v obcích a koordinovat aktivity vytvářené v rámci rozvoje mikroregionu. Práce je zaměřena na další rozvoj tohoto území zejména v oblasti cestovního ruchu. Jakým směrem se rozvoj bude ubírat a jaký bude mít cílený efekt bude záležet na obyvatelích a subjektech mikroregionu. |
|
dc.format |
85 s., 19 s. příloh. |
|
dc.format.extent |
634817 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mikroregion Hranicko
|
cs |
dc.subject |
regionální marketing
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
strategie rozvoje
|
cs |
dc.subject |
EU
|
cs |
dc.subject |
microregion Hranicko
|
en |
dc.subject |
regional marketing
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
development strategy
|
en |
dc.subject |
EU
|
en |
dc.title |
Projekt strategie rozvoje mikroregionu Hranicko |
|
dc.title.alternative |
Project of Development Strategy of Microregion "Hranicko" |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ondriášová, Radka |
|
dc.date.accepted |
2005-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the development strategy of the microregion ''Hranicko”. It consists of three parts. In the theoretical part there is described common knowledge of regional marketing. Next, there is an analytical part which describes the present situation of the microregion ''Hranicko”. The summary is written in the SWOT analysis, which concludes the analytical part. The third part of the project focuses on the improvement of the situation by proposing the development strategy of the microregion. The aim of my work is to create better living conditions for people from the microregion. The attempt is to enforce the social life in villages and towns and to coordinate activities formed due to the development of the microregion. The work focuses on the following development of this area, especially, on the area of tourism. The direction of the development and the final effect depend on the citizens and subjects of the microregion. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1010
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account