Projekt zlepšení konkurenčního postavení společnosti EUREST s.r.o. na zlínském trhu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zlepšení konkurenčního postavení společnosti EUREST s.r.o. na zlínském trhu |
Author: |
Králová, Michaela
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Cílem teoretické části je pomocí odborné literatury charakterizovat základní koncepci marketingu služeb, jakož i základy konkurence, konkurenčního postavení firmy a prostředí v oblasti gastronomie. Cílem analytické části je provést výchozí analýzy potřebné pro vypracování projektu a popsat a zhodnotit současné postavení společnosti EUREST vzhledem ke konkurenci ostatních stravovacích firem na zlínském trhu. Cílem projektové části je na základě výsledků analýz navrhnout projekt zlepšení konkurenční schopnosti společnosti EUREST, spol. s r. o. na zlínském trhu a uvést možné přínosy a rizika spojené s implementací navrhovaného projektu do praxe. Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení současného konkurenčního postavení společnosti EUREST na zlínském trhu a navrhnout možnosti zlepšení konkurenceschopnosti společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35830
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
1007
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account