Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever |
Author: |
Král, Ondřej
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Diplomová práce popisuje současné trendy v zavádějí vlastních značek obchodních řetězců a jejich výrazný úspěch na trhu. Účelem práce je nalezení strategií pro udržení pozice na trhu prémiových značek nadnárodních výrobců. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35828
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2010
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
1005
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account