Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever

Show full item record

No preview available
Title: Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever
Author: Král, Ondřej
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Diplomová práce popisuje současné trendy v zavádějí vlastních značek obchodních řetězců a jejich výrazný úspěch na trhu. Účelem práce je nalezení strategií pro udržení pozice na trhu prémiových značek nadnárodních výrobců.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35828
Date: 2005-03-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2010
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 1005


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account