Projekt využití marketingových nástorjů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MBG, spol. s r.o
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt využití marketingových nástorjů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MBG, spol. s r.o |
Author: |
Kocourková, Kateřina
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Práce pojednává o postavení marketingu v procesu řízení podnikových aktivit. Teoretická část je zaměřena na popis marketingových nástrojů v členění na zvláštnosti spotřebního trhu a zvláštnosti průmyslového trhu. Součástí je charakteristika marketingové situační analýzy, která tvoří podklad pro analýzy použité v praktické části. Hlavním úkolem práce bylo identifikovat klíčové faktory úspěchu firmy, analyzovat současné postavení firmy na trhu a mezi významnými konkurenty. Zjistit, zda analyzovaná společnost používá efektivní komunikační prvky s potenciálními zákazníky, a jak lze tyto prvky využít pro zvýšení konkurenčních výhod vedoucí k dlouhodobé schopnosti obstát v na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35823
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
1000
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account