Projekt marketingové strategie mikroregionu Vizovicko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie mikroregionu Vizovicko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Kadlčáková, Eva
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:13Z
dc.date.available 2016-06-06T08:31:13Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35820
dc.description.abstract Cílem projektu marketingové strategie mikroregionu Vizovicko je vytvoření marketingového mixu na základě stanovených strategických marketingových cílů. Tato strategie a následně vypracovaný marketingový plán by měly vyjasnit směr, kterým se práce a úsilí členů seskupení má dlouhodobě ubírat. Vytvořená koncepce marketingové strategie by měla, po vypracování a realizaci navržených projektů v bodech marketingového mixu, tuto oblast přiblížit obyvatelům, zatraktivnit návštěvníkům a udělat ji konkurenceschopnou v rámci Zlínského kraje, České republiky a Evropské unie. Tento mikroregion by se měl stát lokalitou pohodlnou pro život, lákavou pro turistiku a otevřenou pro příliv peněz od investorů.
dc.format 94 s., 6 s. obr. příloh
dc.format.extent 1404101
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject Regionální politika cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject regionální marketing cs
dc.subject mikroregion cs
dc.subject Regional Policy en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Strategy en
dc.subject Regional Marketing en
dc.subject Microregion en
dc.title Projekt marketingové strategie mikroregionu Vizovicko
dc.title.alternative The Project of Marketing Strategy in Microregion Vizovicko
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2005-06-06
dc.date.vskp-available 2035-05-13
dc.description.abstract-translated The objective of the project of marketing strategy in microregion Vizovicko is to define the marketing mix that follows the given strategic goals. This strategy and the subsequently established marketing plan should help the management to clear up the long term way of work. The long term marketing strategy conception should help the presentation of this microregion to its inhabitants, tourists, enterpreneurs and investors. Should also make it more competitive and focused within Zlin district, Czech Republic and European Union.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 997
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account