Projekt marketingové strategie mikroregionu Vizovicko
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kadlčáková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:31:13Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:31:13Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35820
|
|
dc.description.abstract |
Cílem projektu marketingové strategie mikroregionu Vizovicko je vytvoření marketingového mixu na základě stanovených strategických marketingových cílů. Tato strategie a následně vypracovaný marketingový plán by měly vyjasnit směr, kterým se práce a úsilí členů seskupení má dlouhodobě ubírat. Vytvořená koncepce marketingové strategie by měla, po vypracování a realizaci navržených projektů v bodech marketingového mixu, tuto oblast přiblížit obyvatelům, zatraktivnit návštěvníkům a udělat ji konkurenceschopnou v rámci Zlínského kraje, České republiky a Evropské unie. Tento mikroregion by se měl stát lokalitou pohodlnou pro život, lákavou pro turistiku a otevřenou pro příliv peněz od investorů. |
|
dc.format |
94 s., 6 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
1404101 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
Regionální politika
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
regionální marketing
|
cs |
dc.subject |
mikroregion
|
cs |
dc.subject |
Regional Policy
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Strategy
|
en |
dc.subject |
Regional Marketing
|
en |
dc.subject |
Microregion
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové strategie mikroregionu Vizovicko |
|
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Strategy in Microregion Vizovicko |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2005-06-06 |
|
dc.date.vskp-available |
2035-05-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of the project of marketing strategy in microregion Vizovicko is to define the marketing mix that follows the given strategic goals. This strategy and the subsequently established marketing plan should help the management to clear up the long term way of work. The long term marketing strategy conception should help the presentation of this microregion to its inhabitants, tourists, enterpreneurs and investors. Should also make it more competitive and focused within Zlin district, Czech Republic and European Union. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
997
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account