Projekt příručky pravidel efektivní implementace systému Sales Force Automation se zaměřením na podmínky středně velkých podniků v ČR
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sodomka, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Horák, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:31:13Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:31:13Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35814
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá systémem pro automatizaci obchodních a marketingových procesů - Sales Force Automation (SFA). Práce předkládá několik hypotéz vztahujících se k efektivní implementaci SFA. Jsou zde uvedeny klíčové metody podporující efektivní implementaci SFA systému a schéma, vyjadřující vazby SFA na CRM a ERP procesy. Na základě těchto analýz je vypracován projekt příručky pravidel efektivní implementace systému SFA v rámci celopodnikové CRM koncepce se zaměřením na podmínky středně velkých podniků. |
|
dc.format |
86 s., 2 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
1065002 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
SFA
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
ERP
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
implementace
|
cs |
dc.subject |
procesy
|
cs |
dc.subject |
organizace
|
cs |
dc.subject |
CPFR
|
cs |
dc.subject |
obchodníci
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
obchod
|
cs |
dc.subject |
Sales Force Automation
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
implementation
|
en |
dc.subject |
processes
|
en |
dc.subject |
organization
|
en |
dc.subject |
Collaborative Planning
|
en |
dc.subject |
Forecasting and Replenishment
|
en |
dc.subject |
Enterprise Resource Planning
|
en |
dc.subject |
business men
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.title |
Projekt příručky pravidel efektivní implementace systému Sales Force Automation se zaměřením na podmínky středně velkých podniků v ČR |
|
dc.title.alternative |
Project of the rules manual for an effective implementation of the Sales Force Automation system in consideration of middle sized companies in the Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hubáček, Svatopluk |
|
dc.date.accepted |
2005-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master thesis grapples with the system for automation of business and marketing processes - Sales Force Automation (SFA). This Master thesis proposes several hypotheses relative to effective implementation of the SFA system and a scheme in which the relations between SFA and CRM and ERP processes are described. According these analyses a project of the rules manual for the effective implementation of the SFA system in consideration of middle sized companies is created. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
991
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account