Projekt tvorby marketingového plánu výrobku Priessnitz liqueur v likérce TRUL, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt tvorby marketingového plánu výrobku Priessnitz liqueur v likérce TRUL, s.r.o. |
Author: |
Hasilová, Lucie
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Diplomová práce se ve své úvodní části zabývá teoretickými poznatky tvorby marketingového plánu, které jsou dále využity v dalších částech. Druhou část práce tvoří analýza společnosti TRUL, spol. s r. o., jejího marketingového plánování a situační analýza, která už je přímou součástí marketingového plánu. Samotný projekt marketingového plánu je tvořen navrženými cíli a strategiemi, akčními programy, a rozpočtem. V závěru je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35812
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
989
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account