dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Šimoníková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T03:16:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T03:16:49Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3572
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce mapuje historický vývoj výstavního areálu v Litoměřicích od jeho prvopočátků po současnost, analyzuje vývoj výstavnictví a vlastnických poměrů k výstavišti, popisuje aktivity firmy Výstavy, s.r.o., která je současným provozovatelem výstaviště, analyzuje systém marketingové komunikace firmy a na základě výsledků analýz navrhuje opatření vedoucí ke zlepšení současného stavu. |
cs |
dc.format |
67 s. |
cs |
dc.format.extent |
3585970 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Výstava
|
cs |
dc.subject |
Zahrada Čech
|
cs |
dc.subject |
Litoměřice
|
cs |
dc.subject |
Výstavy s.r.o.
|
cs |
dc.subject |
Exhibition
|
en |
dc.subject |
Zahrada Čech
|
en |
dc.subject |
Litoměřice
|
en |
dc.subject |
Výstavy s.r.o.
|
en |
dc.title |
Vývoj veletržního areálu v Litoměřicích v historické retrospektivě |
cs |
dc.title.alternative |
Development of the exhibition area in Litoměřice from the historical point of view |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2007-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor study monitors historical development of the exhibition area in the town of Litoměřice from its start to the present time. It also analyses development of exhibition making and possessive relationships to the exhibition area, describes activities of the Vý-stavy s.r.o. company, which is a contemporary operator of the exhibition area, analyses the company's system of marketing communications and on the basis of analysis results it pro-poses actions, which could lead in improvement of the present state. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4832
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|